Bsod..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scre4m

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Dag mensen..

Er is heel wat mis aan m'n computer, vraag niet hoe het zo ver is gekomen :)

Eerste probleem is BAD_POOL_HEADER en dan veel nulletjes en dan 19 :) Ik krijg dit scherm als ik bepaalde acties uitvoer, maakt niet uit wanneer ik ze doe, ik blijf hetzelfde scherm krijgen. ( bepaalde acties: een .rar bestand uitpakken, een bestand selecteren ; Laatst gebeurde het toen ik gewoon op een link klikte :/ )

Helemaal vast dus.

Tweede Probleem

Wmvcore.dll en drmclien.dll zijn beschadigd en onleesbaar. Hoe dit is gebeurd? Geen idee. Ik heb een .rar bestand ( met muziekbestanden ) geopent en het eerste nummer kon ik gewoon beluisteren. ( Winamp ) Even later stopt ie ermee en kan ik ze opeens niet meer luisteren. Vervolgens probeer ik het in de media player maar die stelt opeens dat hij de gegeven module niet kan vinden. Dit is nu al een tijdje zo, maar toen had ik dit forum nog niet gevonden.

Derde (kleine) Probleem

Iedere keer wanneer ik opstart, komt er CheckDisk ( het zal wel schijfcontrole zijn , probeer maar in Uitvoeren, chkdsk ) met de vraag of ik wil annuleren, dmv op een toets te drukken. Dit annuleert hij echter niet. Als ik hem laat lopen, loopt hij vast bij stap 2 , 4%. Ik start mijn pc dus op dmv f8 en op Laatste Goede Configuratie * iets in die richting*. Dit gaat nog. Wanneer ik diezelfde schijfcontrole via Uitvoeren open, blijft hij eventjes hangen op 4%, maar gaat vervolgens wél verder. Hij moet heel veel dingen verbeteren, maar ik heb het gevoel alsof hij dat niet doet. ( of zij :) ) Want als ik het voor een 2e keer doe doet hij precies hetzelfde. Ook staat er dat ie wmvcore.dll ( oa. ) heeft gemaakt maar dat blijkt ook niet zo te zijn.

Ik weet verder niet wat ik kan veranderen, WMP opnieuw installen helpt niet.

Groetjes Job. (scream ) :)

Welkom bij Helpmij

Dat is niet zo MOOI!

JE hardeschijf is aan het stuk gaan!!

Haal bij de fabricant van de HD een disk op waarmee je het probleem misschien nog kan redden

Heb je soms programma's op een niet correcte wijze verwijderd?
Probeer het volgende eens: ga naar Start, programma, bureauacces.., systeemwerkset, systeemherstel.
Voer een herstel uit van een datum van voor deze klachten.
Je bestanden blijven onaangeroerd.

succes

Systeemherstel doet het niet..

Behalve een disk ophalen zijn er verder geen mogelijkheden om een van de problemen op te lossen dan ? :O

Geplaatst door Scre4m
Systeemherstel doet het niet..

Behalve een disk ophalen zijn er verder geen mogelijkheden om een van de problemen op te lossen dan ? :O

Nee Helaas eerst zal het probleem van de HD verholpen moeten worden!!

Welk merk is het??

Probeer optestarten in veilige modus (pc starten en dan op F8 of F5 drukken) en dan proberen uittevoeren zoals ik schreef.

Geplaatst door jean42
Probeer optestarten in veilige modus (pc starten en dan op F8 of F5 drukken) en dan proberen uittevoeren zoals ik schreef.

Wanneer ik systeemherstel open, doet hij het wel. Maar als ik een herstelpunt wil selecteren in de vorige maand, lukt dat niet want ik ik kan niet naar de vorige maand :confused: .. hij reageert er niet op

Het merk van je hardisk???

Hoe kan ik dit kijken? Gewoon in de computer zelf?

Laatst bewerkt:
Het probleem van de .wma en de .wmv bestanden is opgelost. Ik miste een codec, die heb ik dus nu.

Wat moet ik met dat programma doen?

Geplaatst door Scre4m
Het probleem van de .wma en de .wmv bestanden is opgelost. Ik miste een codec, die heb ik dus nu.

Wat moet ik met dat programma doen?
Dat is een reparatie tool voor je HD

ok. Het feit dat ik geen floppy drive heb is zeker ook niet goed? .. Of kan het gewoon met cd-roms?

Error reading drive. No diskette in drive, or drive failure.

ik zie het al, ik brand eventjes dat .iso bestand erop.

OK.. ik ben toch echt niet slim qua computers.

*sorry voor late bericht*

Ik heb het .iso bestand op een cdtje gebrand. Ik heb de computer opnieuw opgestart met het cd'tje erin, maar hij start normaal op.

Toen dacht ik, misschien moet ik de bestanden er alleen opzetten. Dus ik zet die 5 bestanden apart op een ander cd'tje, doe hetzelfde maar helaas gebeurt er ook hetzelfde. Wat moet ik nu precies doen ?

gedaan, en het helpt helemaal niks..

Sorry als ik dom doe maar,

Welke cd ( met het .iso bestand // met de 5 bestandjes )moet ik precies in welke cdromlezer doen. Moet ik bij het opstarten op een knop drukken?

Groetjes

bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan