Bsod

Status
Niet open voor verdere reacties.

fisie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2006
Berichten
17
Ik heb windows opnieuw geinstaleerd en ik heb de bijgeleverde (oude drivers) drivers van het moederbord en de vga kaart geinstaleerd, omdat m'n computer een blauw scherm vertoonde bij het afsluiten van m'n computer. Verder heb ik geen geluid en schokken de video bestanden bij het afspelen. De hardware is zo'n 9 maand oud en heeft altijd prima gewerkt. Ik heb m'n drivers altijd uptodate gehouden.

afbeelding blauwe scherm:
http://img375.imageshack.us/my.php?i...sc00027az7.jpg

ik heb nu 2 keer gehad dat de foutmelding weg was en dat er niks aan de hand is, maar wanneer ik m'n pc de volgende dag opstarte waren de zelfde problemen terug gekeerd

Op de ms site hebben ze het erover wanneer je de foutmelding STOP: 0x0000009c hebt, je processor aangeeft dat er bepaalde hardware niet goed functioneerd
http://support.microsoft.com/kb/329284/nl

Verder heb ik mem86 2.5uur gedraaid, maar daar werden geen errors gevonden

Dit is overigens m'n samenstelling:

Msi k8n Diamond 54G (800 MHZ nForce4SLI - Atx - s939)
XFX 6800 GS XXX Pcie 256 mb DDR3
Amd Athlon 64 3500+ (S939 - Hypertrans) 2.2 BOX
PC3200 1 GB DDR Corsair Value Select
Westen DIGITAL 200 GB 2000JS (SATA300 8mb)
ATX 450 Watt PSU Aerocool Aeropower B&S
2x Case FAN (120 x 25) Cooler Master TLF S12 Blauw

Weet iemand misschien wat het probleem is of hoe ik die kan vinden?
 
Heb je tijdens de installatie van XP wel aangegeven via F6 om de drivers van je HD ook te installeren via een op Floppy gezette drivers ervoor
 
nee ik instaleer m'n drivers voor m'n HD via de cd-rom die bij het moederbord is geleverd daarop staan SATA drivers
 
Ja en doe je dat wel als je met de install van XP bezig ben,dus in het begin al??
Want dat moet je dan wel doen(als je 2 spelers hebt tenminste
 
heb maar 1 speler dus dat wordt een beetje lastig. Maar ik denk zelf meer aan een hardware fout. Toen ik gisteren mijn computer na vijf uur draaien opnieuw opstarte was er in 1 keer niks meer aan de hand. Ook geen foutmelding meer. vanmorgen had ik ook geen foutmelding maar geen geluid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan