Bsod!!!!!!!! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hey iedereen,

mijn broer zijn pc heeft al een tijdje BSOD. Meestal zou ik nu pc gegevens geven met everest ofz maar het vervelende is dat je niet op de computer kan. oke je kan hem wel starten en je ziet windows laden. maar dan meteen krijg je blue screen of death..... Je kan formateren wat je wilt, kan in safe mode gaan maar het blijft het doen. Ik heb op sites gezien dat je de foutcodes zou moeten opschrijven maar het probleem is. er staat meerdere fout codes zo heb je 0x000000d1 of 0x000000e2 en vast nog wel meer. de geheugenstickjes kunnen het niet zijn want die heb ik in mijn pc getest en ze draaien goed. ook waarschijnlijk dus niet met software te maken omdat ik hem meerdere keren heb geformateerd. dus andere ideeen?? :D :D

alvast bedankt

De foutcodes al gegoogled? Op die manier kom je meer te weten over wat het probleem kan zijn.

Als ik erop zoek, kom ik driver problemen tegen. Na de herinstallatie wel de drivers geinstalleerd?

Kijk als ik hem herinstalleer en de computer start stopt ie er al meteen mee.... (begin scherm enzo loopt gewoon totdat ie windows start) :confused: in iedergeval bedankt.

Je kan toch in veilige modus komen?

En in de kast zelf, alle kabels goed aangesloten?

nee zelfs bij veilige modus doet ie het.... heb ook bios naar defaults gedaan heeft ook niet zoveel opgeleverd. en ik heb dubbelgecheckt alles in de kast is gewoon aangesloten. memory stickjes heb ik test meegedaan op andere pc werkt goed videokaart ook en de voeding ook... :(

Hoogstwaarschijnlijk een hardware probleem. Probeer eens een andere harddisk de setup van XP te starten. Ook kan je videokaart de oorzaak zijn. Staat er niets aangegeven in de BSoD aan welke hardware het probleem is.

Nee volgens mij niet, is er een speciale melding waarop ik moet letten? er staat bijv ook iets met .sys.

setup met andere harde schijf heb ik al geprobeerd maar dat werkt ook niet. punt is wel dat ie soms zomaar freezt tijdens de installatie en het beeld dus gwn stilstaat. zou dat er iets mee te maken hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan