Bsod

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoke weed

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
39
Hoi allemaal ik krijg deze probleem elke keer als ik mijn computer afsluit blijft die een hele tijd bij afmelden staan en dan start die automatisch weer op terwijl ik duidelijk op afsluiten klik (ik ben niet zo goed met computers). zou iemand me kunnen helpen?
alvast bedankt

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 9f
BCP1: 00000004
BCP2: 00000258
BCP3: 83C84828
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini121610-02.dmp
C:\Users\avista\AppData\Local\Temp\WER-1512164-0.sysdata.xml
C:\Users\avista\AppData\Local\Temp\WER3DF9.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
 
Welkom op Helpmij.nl
hoi,
download BlueScreenView dat de belangrijkste details uit je mini-dumpfiles haalt.
Plaats het logfile daarvan in je volgende bericht.
Succes.
 
Hoi ik heb hem gedownloaded en dit is het resultaat
http://img18.imageshack.us/i/57381633.jpg/

Voor de duidelijkheid :

Dubbelklik op een gebeurtenis in BlueScreenView en plaats hier een screenshot - Alt- + PrtSc-toets.

"BlueScreenView scans all your minidump files created during 'blue screen of death' crashes, and displays the information about all crashes in one table. For each crash, BlueScreenView displays the minidump filename, the date/time of the crash, the basic crash information displayed in the blue screen (Bug Check Code and 4 parameters), and the details of the driver or module that possibly caused the crash (filename, product name, file description, and file version).

In jouw geval, kun je ook eens met de zoekterm BCCode: 9f gaan googelen.
 
Caused By Address : storport.sys + 4079

Zou iets te maken kunnen hebben met Updates, maar vind nog geen oplossing. :confused:

Ik heb ooit ipv 1 processor 2 processors aangezet kan dat het probleem zijn?

Misschien kun je dit nader uitleggen ?
 
Een vriend van me heeft ooit in een menu ipv. 1 processor een 2de processor aangezet dus ik weet ook niet of dit verder gevolgen heeft
 
mijn vriend deed start => msconfig => tabblad:computer opstarten =>geavanceerd en dan kon ik 1 of 2 processor's aanklikken en dat deed tie maar mijn processor is niet "overheat" na wat testjes blijkt dat die een goeie temperatuur heeft heb je mischien meer informatie nodig over mijn computer?
 
ik zie dat mijn videokaart 65 graden is volgens mij hoort dit niet echt + die summary die blijft steeds laden en er komt niks dus hier een kleine overzicht http://img87.imageshack.us/i/50678689.jpg/

edit: als ik bij start => dxdiag intyp dan staat er bij wisselbestand 1894mb van de 2439mb gebruikt is dat niet veel (nogmaals heb er niet veel verstand veel)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan