Budget Game PC - 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kennethhelleboo

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
10
Beste,
Ik ben een echt NOOB als het op PC's aankomt ik zou graag de laatste nieuwe spelletjes in zeer goede kwaliteit willen spelen geen idee wat er allemaal in moet
ik ben op de moment op zoek op de site Alternate.be maar er is zo'n immense keuze dat ik totaal niet weet wat ik er in zou doen
Kan er iemand me helpen een goede build te maken op alternate.be !
Ik zoek een complete build me monitor en al voor rond de 850 euro
Dank bij voorbaat

Een Domme Belg, xP
 
Hallo , moet hij perse van alternate.be zijn of mag het ook .nl ? <-- nl is goedkoper
Moet er een muis en toetsenbord en windows bij ?

azerty.nl is trouwens nog goedkoper....
 
Laatst bewerkt:
Zolang het maar te versturen valt maakt het niet uit vanwaar ie komt alternate was gewoon makkelijker omdat het om men hoek is

Het scherm is niet noodzakelijk heb 1tje van een jaar oud en de muis/toetsenbord ook niet noodzakelijk
 
hier een compleet set
Mooie mid tower behuizing
Goeie atx moederbord met de intel core i5 2400 en een XFX Radeon HD 6870 hellemaal perfect voor gaming !
verder zit er 8 gb aan ram bij en een mooie 22 inch LG full hd monitor met toetsenbord en muis draadloos <-
Dit allemaal gevoedt door een corsair builder series 500 watt voeding en er zit een 500gb Harddisk bij met Windows 7

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...423778]=1&product[388654]=1&product[229445]=1
 
oow nee je moet hem zelf inelkaar zetten , ik zal eff wat besparen of sommige dingen zodat hij kant en klaar wordt afgeleverd want dat kost ook 60 euro.
Er zit nu goedkoper ram en monitor bij. maar wel nog 8 gb en full hd hoor.
De i5 veranderd in een i3 2120 , ook hellemaal perfect voor gaming hoor , bijna hetzelfde als de i5 2400...

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[363620]=1&product[489231]=1&product[7517]=1

nu krijg je hem kant en klaar geleverd alleen moet je wel zelf windows installeren die je er bij krijgt
 
Laatst bewerkt:
netwerkkaart ?? gewoon lan kabel aan de achterkant van je mobo en je zit op internet ...
 
Er is bijkomend budget bijgekomen van 150 euro dus het budget ligt op 1000 euro zou ik dan voor een betere grafische kaart gaan ?
Grtjes
 
er zit nu een quad core cpu in ipv de dual core i3,
nu is het een i5 2500 kan je elke game op max mee spelen , dit is een heel krachtig cpu.
Verder de videokaart veranderd in een 7850 . Een heel krachtige kaart is het , je kan bijna elke game op max hiermee

En ook de voeding is nu een 600 watt ipv 500
 
krijg de link niet door klinkt uitstekend heb ook ergens gelezen dat de 64bit versie beter zou zijn dan de 32bit windows 7 voor te gamen
 
Allriiite denk dat het deze gaat worden tenzij ik de 32bit windows 7 nog moet verandere naar 64 bit of maakt dit niet uit
Thnx voor het advies,
grote dank aan msi009xD
 
Heb het systeem aangekocht en de code erbij vermeld ;)
Er is een klein probleem opgedoken de Sapphire RADEON HD7850 is maar pas 8 mei binnen maar zie het niet zitte om nog zolang zonder pc te zitte ;) ik kan een andere kaart nemen maar zou niet weten welke? liefst van gelijkaardige kwaliteit of beter :) prijs mag wat hoger liggen
Grtz
 
die van frankwannet is idd een goeie
Wel raad ik je aan om dan de airflow in je kast aan de passen zodat hij mooi richting je videokaart kan en de warme lucht dan naar boven gaat.
ook een fan van boven die naar onder blaast omdat anders je cpu dan alle warme lucht van onder inneemt en heet wordt.
aan de achterkant 1 fan die alles uitblaast
 
dan neem ik deze kaart en zal azerty mededelen van die fans moet ik er dan nog fans bijbestellen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan