Budget/game-pc budget 400 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehm, dit is geen AM3+ moederbord, maar een AM3 bordje. De goedkoopste is €58, dus...

persoonlijk zou ik wel voor een 500watts voeding kiezen dan heb je wat meer ruimte voor toekomstige upgrades
zoals een nieuwe videokaart

de corsair Builder series 500watts voeding kost 51 euro en is een A-merk voeding

corsair vengance ram is trouwens nogal veel 8GB werkgeheugen heb je niet zo snel nodig en zeker niet voor games
als je geld wilt besparen dan is 4GB werkgeheugen ook een prima keuzen

Laatst bewerkt:
Extra fans zijn niet nodig: volgens de beschrijving zit er standaard al 1 120mm fan bij. En anders zou ik ze via ebay.com kopen>veel goedkoper

Kijk hier eens. Daar zie je alle merken voedingen ingedeeld van goed tot heel slecht. Die Spire staat onder "heel slecht, kan je pc slopen". Maar ik weet niet wat je met je pc wilt doen? Anders is 4gb voldoende. En die 2e 6 pins kan je krijgen van een molex>6 pins converter (ebay)

Dan neem ik die voeding met die extra stekker. Ik wil er mee gamen dus 4GB is denk ik genoeg. Is hij dan goed? Alles past toch ook bij elkaar dan?

die converter heb je als het goed eens niet eens nodig de Corsair Builder series komt als het goed is met 2 PCI-E aansluitingen
dit staat ook op de website van Corsair en als het goed is word er ook een kabel converter mee geleverd

Mooi doe ik dat en anders kan ik altijd nog een convertor kopen.
En is hij verder goed?
Edit: de verbeterde link.
Als iemand nog tips/verbeteringen weet hoor ik het graag, ik bestel hem anders vanavond.(zodat ik donderdag mijn PC heb :))
En nog een vraag: wat doen dingen als deze? Heb ik dat nodig/heb ik er wat aan?

Laatst bewerkt:
Dat ding wat je aangeeft lijkt een soort van matrix bordje te zijn waar je tekst op kan laten "afspelen". En : waarom heb je een 6790 ipv een 6850?

HD6850 is een stukje sterker dan de HD6790 voor de meeste games is de HD6850 goed zat\

ik heb ook even gekeken naar het moederbord kwa ram snelheid en die kan 1333 MHz, 1066 MHz aan
het geen wat je nu hebt is 1600MHz en is te snel en zal naar beneden geklocked worden als dit word gebruikt
meschien handig om het dan gewoon op 1333Mhz te houden is volgensmij ook goedkoper

Laatst bewerkt:
En is club 3D goed?
En kan ik niet beter een ander moederbord als ie alleen langzaam RAM kan?

De 6850 is toch echt net beter, en aangezien het prijsverschil miniem is, zou ik er dan toch voor de 6850.
edit: je merkt geen verschil tussen 1333MHz en 1600MHz, dus dat maakt niet uit. Maar het zou wel kunnen zijn dat ie je ram niet herkent, omdat het t ehoog geclockt is.

Laatst bewerkt:
nee je budget is niet toerijkend om een duurder moederbord aan te schaffen verder zal je het verschil tussen 1333mhz en 1600mhz niet zien
en ja Club 3d is goed

Ik had net geedit met ander geheugen.
Maar die van jou heeft levertijd 10 dagen.
Dus liever een andere..
Maar is er geen verschil tussen zo'n goedkope en degene die ik heb gekozen?
Dus is degene die hier nu bij staat beter dan een goedkope?

Laatst bewerkt:
Op de prijs na niets. (en die kingston ziet er koeler uit, maar ik denk niet dat je 't gaat zien, of wel?)

Kheb een open kast dus ga het wel zien.
Maar Ik zal er eens over denken welke ik neem, ik ga natuurlijk de hele dag naar binnen kijken ipv naar mijn scherm dus is wel belangrijk. :P
Nee denk dat het zo'n goedkopere word.
En voor de rest zijn die videokaart en processor enz. nu gewoon goed toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan