Budget/game-pc budget 400 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe wel, ja. Maar je kan er geen GTA IV mee spelen en al helemaal geen COD MW2. Nee, grapje. Gaat makkelijk!

Mooi, dan ga ik hem na de Chinees les van mijn vader bestellen.
Bedankt voor al jullie hulp bij het samenstellen! :)

1 laatste vraag:
Er staat Compatibele processorenSempron, Phenom II X3, Athlon II X2, Phenom II X2, Athlon II X4, Athlon II X3, Athlon X2, Phenom II X4, Phenom II X6 ( Maximum TDP 125 Watt )

Maar mijn processor heeft socket AM3 dat past toch gewoon? (ook al staat hij er niet bij)

Dat is raar, die Fusion processor zou daar ook moeten staan.:confused:

In principe wel. Voeg anders als commentaar bij de order "ik neem aan dat de processor op het moederbord past?"

dit is een fout van azerty.nl
dit moederbord kan een Bulldozer (FX) processor aan
klikerdeklik beetje naar beneden scrollen en dan kom je jou cpu tegen
komt direct van Asus website aff en die mag je zeker geloven

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb nog een vraag. Alles zit in elkaar en werkt(de fans draaien enz.) alleen ontbreekt er 1 stekker waardoor de PC niet boot. Het moederbord heeft namelijk een ATX 12V stekkertje nodig, dat is een vierpins waarbij de pinnen in een vierkantje zitten, en dat stekkertje zit niet aan de voeding. :mad: Het is heel frustrerend om te zien dat alles werkt op dat pinnetje na. Moet ik nu een nieuwe voeding kopen of is er een stekkertje wat een andere stekker ombouwt naar zo'n ATX 12V?

?!?! Heel raar! Past die stekker er eigenlijk niet gewoon in? In principe zou dat wel moeten kunnen. N.B. er zijn twee mogelijkheden: helemaal links en helemaal rechts.

Laatst bewerkt:
dat kan volgens mij niet kloppen er hoort bij de voeding zeker een 4pins ATX12v te zitten
heb je perongeluk de 4pins voor de videokaart gebruikt?
het zou ook een 8pins ATX 12V stekker kunnen zijn let daar wel op en die past daar ook op..

van azerty 1 x voeding 24-pins ATX ¦ 1 x vermogen 8-pins EPS12V <--- die moet je daarvoor gebruiken¦ 5 x 15-pens seriële ATA-voeding ¦ 4 x 4-PIN interne voeding ¦ 1 x 4-PIN mini-stroomconnector
ook newegg geeft aan dat hier een 8pins atx 12v stekker op zit

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het is gelukt, bedankt!
Hij draait perfect echt heel snel.
Ben er erg blij mee :)
Heel erg bedankt voor alle hulp!

Hoi,

Ik heb de PC nu 2-3 weken(zoiets geloof ik :P) en alles werkt en ben er blij mee.
Het enige probleem is dat saints row the third niet werkt :(
Alles(inclusief geluid) gaat schokkend, zelfs in het menu.
Het enige wat perfect gaat(op ultra graphics) is whored mode.
Weet iemand waar dat aan ligt?
DiRT 3 enz. werken gewoon goed op high en ultra graphics.

Probeer eens alle pathes van Saints Row te installeren, het kan zijn dat 'ie de hardware niet ondersteunt, tot de patch.

Het klinkt misschien een beetje raar, maar hoe doe ik dat :p?(dit is mijn eerste game pc)
Wat ik wel fijn vind is dat ik op google lees dat meer mensen het hebben en dat het dus niet aan mij ligt.
Maar er zou een nieuwe driver zijn voor AMD om het spel aan te kunnen ofzo?
Is dat dan Catalyst?
Want daar heb ik al de nieuwste van.

Laatst bewerkt:
Als het nu nog niet werkt, moet je de pathes van Saints Row downloaden (ff googlen). Ik zie net dat je het tijdelijk kan oplossen door het spel in Direct X 9 mode te spelen of in lagere resolutie. Probeer anders in compatibiliteitsmodus xp te spelen (rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteit)
klik voor meer oplossingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan