Budget game pc ca. 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alle koelers passen namelijk..

Ik weet niet of de scythe mugen 2 op am3 past, maar dat is een hele goeie koeler!
 
Dank u wel :)
Ik was ook al een beetje radeloos, ik wist al wel dat ze niet op elkaar pasten altijd, maar niet welke dan WEL op elkaar pasten. Dus die raad u me aan? Misschien dat ik nog even op iemands anders' reactie moet wachten die misschien wel zeker weet of hij erop past :)
 
Inderdaad ik denk dat marsmannetje hier meer info over kan geven!... maar naar mijn weten moet dit gewoon lukken, alleen het is wel weer 37 euro, dus ik weet niet hoeveel je je budget nog kan opschroeven?

Is stilte in deze pc trouwens belangrijk?
En hoe ga je aan windows komen?
 
Windows heb ik al ;). Ag, als het hitte voorkomt heb ik het er wel voor over :). En wat stilte betreft, nee dat is niet belangrijk, zolang het maar niet idioot veel lawaai gaat maken.
 
De behuizing heeft 3 ventilatoren dus het is in principe genoeg, mocht het nou toch te warm worden is een betere koeler altijd nog een optie.

Ben je trouwens van plan om te gaan overklokken?
En wat voor windows heb je?
 
Als je niet gaat overclocken en stilte niet belangrijk vind, dan is de stockkoeler de beste optie.
De mugen 2 is ook niet de makkelijkste koeler om te plaatsen. En aangezien je nog niet zo ervaren is, kan je het maar beter eenvoudig houden.:)
 
oke :). Nee ik ben niet van plan te overclocken ;). Ik heb gewoon Windows XP ;)
Marsmannetje zou jij nog iets aan het uiteindelijke systeem veranderen?
 
Laatst bewerkt:
Nee. Zoals ik al zei is het t beste voor het geld.

Maar je gaf al aan dat je wat spullen gaat hergebruiken. Misschien is het beter om sommige dingen gelijk ook te vervangen.
Dat is de enige verandering die nog zou kunnen maken.
Als je bijv een oude trage harde schijf hebt, dan kan je beter een niet al te dure moderne schijf kopen.
Zou je dat willen, dan moet het advies natuurlijk veranderen, om geld vrij te maken.
 
Maar je xp is waarschijnlijk 32 bit. dan kan je niet vol gebruik gaan maken van je 3.2 gb intern geheugen!
 
Je zin klopt niet helemaal.

Je kan niet volledig gebruik maken van je 4 GB. Het zal maximaal 3,2 GB blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan