(Budget) Game PC, doe ik het goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Goedemorgen!

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Game PC bij een website waar ze hem voor je samenstellen (Ik heb daar namelijk 0% verstand van :D).

Dit is mijn build tot nu toe:

Klik

Ik wil er minimaal GTA V op Low/Medium draaien. Spellen zoals Just Cause 2 Multiplayer Mod, PayDay 2, Grand Theft Auto IV, Life Is Strange, Garry's Mod en Tropico 5 zou ik ook graag met meer dan 20 FPS draaien :d

Mijn budget is tussen €700 en €800 (Excl. monitor).

Nog één vraagje, stelt Azerty de computer voor je samen, of moet je dat zelf doen?

Alvast bedankt

Is niet verkeerd, maar als je de windows 10 verruild voor een ssd heb je een stuk meer boost.
Windows 10 is nu toch gratis op dit moment.
Als je geen audiofiel bent zou je de geluidskaart achterwege kunnen laten voor een iets betere grafische kaart, je hebt een onboard geluidskaart op je gekozen mobo.

Hoi,

Volgens mij doe je het goed alleen ik zou het geheugen in deze aanpassen weet je tenminste dat het zeker samen werkt en Azerty zet hem voor 59€ in elkaar

Als je geen audiofiel bent zou je de geluidskaart achterwege kunnen laten voor een iets betere grafische kaart, je hebt een onboard geluidskaart op je gekozen mobo.
Dan laat ik de geluidskaart weg, scheelt toch weer wat :D

Volgens mij doe je het goed alleen ik zou het geheugen in deze aanpassen

Gedaan!

Azerty zet hem voor 59€ in elkaar
Top!

Edit: Ik kan de optie niet vinden om te zeggen dat ik hem samengesteld wil hebben :o
Waar kan ik dit vinden?

Dit is de build nu.
Ik heb Windows 10 vervangen met Windows 8.1, en ipv de HDD een SSD geplaatst (Heb toch nog een externe HDD van 1TB hier liggen die het nog goed doet)

Laatst bewerkt:
Top!
Nog één dingetje, ik zie net bij de SSD staan
De SSD wordt zonder SATA-kabel en montageplaatje geleverd.

Betekend dit dat ik nog apart een SATA-Kabel en een montageplaatje moet toevoegen, of zit dat bij de prijs van de assemblage inbegrepen?
(of moet ik met deze vraag bij Azerty zelf zijn)

Dit is de build nu.
Ik heb Windows 10 vervangen met Windows 8.1, en ipv de HDD een SSD geplaatst (Heb toch nog een externe HDD van 1TB hier liggen die het nog goed doet)
Is niet slim, zou die hd niet vervangen voor de ssd, maar een ssd erbij doen, niet van 120GB, maar een van 250, 120GB is zo vol dat je er niets mee opschiet.
De interne hd in je eerste setup erbij houden voor je software installs.

Via een externe hd spelen vertraagd het systeem alleen maar, zeker als je dit soort games wilt spelen. Zou die externe alleen als data (backup)schijf gebruiken en niet als installatieschijf voor je software/games.

Dan blijf je toch nog rond je budget.

Hoi,

Meestal wordt bij moederbord wel sata kabels meegeleverd en z'n plaatje zal je inderdaad erbij moeten kopen

Oké! Ik heb nu dus de HDD er weer bij gedaan, het plaatje erbij gedaan en voor de zekerheid ook een SATA kabeltje erbij gedaan.

Dit is 'm nu.

Inclusief de verzendkosten kom ik uit op €814,96. Ietsjes boven mijn budget, maar dat is dan maar niet anders. Dan nog maar heel even meer sparen :D

Bedankt voor alle hulp!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Och we hebben alleen aan gevuld maar geen dank en veel plezier met je aankoop:thumb:

Volgens de specs van de behuizing is er een 2.5" bay aanwezig voor de SSD, dat zou betekenen dat je voor de SSD geen montage-plaatje nodig hebt..
Deze kast wordt echter met maar 1 case-fan geleverd, het is verstandig om er, voor een goede luchtstroom, 1 bij te plaatsen ( 1 in en 1 uit-blazend )..

@Scrapheap
Oh ja inderdaad, ga ik het toch weer eventjes aanpassen :o

Bedoel je met Case-fan zoiets?

Laatst bewerkt:
prima pc'tje om mee te gamen! ik zou inderdaad ook een extra fan erbij doen voor een betere luchtstroom.

en als je hem in elkaar wilt laten zetten ik wil het graag doen voor je! dan duurt het wel een paar dagen langer voor je de pc hebt, maar dan bespaar je wel wat geld. en heb ik iets om te doen:d

Laatst bewerkt door een moderator:
@bart
Ik laat hem liever in elkaar zetten bij Azerty, dan heb ik ook i.i.g. 1 Jaar garantie, en dan heb ik hem wel meteen, maakt die 59€ ook niet veel uit voor mij :o

Edit:
Dit is 'm nu.
Aangezien Scraphead al zei dat de behuizing al een plaatje voor de SSD heeft, heb ik die uit het mandje gehaald. Ook heb ik een extra ventilatortje erbij gevoegd.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, zo'n fan bedoel ik.
Je moet nog wel even op de diameter letten of deze past, dat staat bij de specs van de behuizing..

Hoi,

Verstandig om hem daar te laten bouwen je zou hem nog bijna dertig euro goedkoper kunnen maken door deze te nemen in plaats van de samsung scheelt iets maar scheelt ook euro-tjes
gens twee ber
@ bartmegens ik heb twee berichten van je samengevoegd je kan ook een bericht samenvoegen hoor;)

Laatst bewerkt:
@Scraphead

Ik zie bij de behuizing beschrijving staan;

Voorkant : 2 x 12 cm ventilator : 1 x 12 cm geïnstalleerd
Achterkant : 1 x 12 cm ventilator : 1 x 12 cm geïnstalleerd
Bovenkant : 2 x 12 cm ventilator : 0 geïnstalleerd
Zijkant-R : 2 x 12 cm ventilator : 0 geïnstalleerd
Zijkant-L : 1 x 12/14 cm ventilator : 0 geïnstalleerd

Bij de gekozen fan staat;
12 cm x 12 cm x 2.5 cm

Dan moet hij toch makkelijk passen?

@Modag

Ik ga altijd voor de meest goedkoopste optie, dus heb hem toegevoegd en de Samsung eruit gehaald. (Als ik ooit geld over heb kan ik hem altijd nog aanschaffen toch? :D)

Klikkerdeklik

Hoi,

Hihi kan je nog 3.90 euro besparen hier wordt weer gegeven wat er meegeleverd wordt:p

Ik had je vorige behuizing ( N300 ) bekeken, niet de gewijzigde Silencio.
De N300 heeft maar 1 fan, de Silencio heeft er standaard 2 dus hoeft die extra fan niet...dat kan later altijd nog als dat nodig blijkt...:thumb:

Hij staat nu weer op de N300 in mijn mandje, aangezien die wat goedkoper en in mij budget paste
Ik neem dus aan dat de fan wel past in de N300?

@Modag
Word al mooier en mooier :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan