budget game pc onder 600

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals rubbels al heeft gezecht de HD6450 mag dan wel dedicated zijn het is zeker geen game videokaart
wil je kunnen gamen dan raad ik minimaal een GTS450 of HD6770 aan

niet echt of echt niet? ik ben echt geen hardcore gamer ofzo, ik heb spore zelfs op mijn laptop gespeeld alleen werd die te warm

echt niet de HD6450 zal de nieuwste games meschien net op 800x600 resolutie kunnen spelen en dan heb je nog lag
de HD6770 en GTS450 zullen games prima op een redenlijke kwaliteit spelen (niet extreem hoog eerder medium)

en zeker als je nog eens een nieuwe pc game wilt aanschaffen dan heb tog echt wat beters nodig dan een HD6450

Laatst bewerkt:
ik zet mijn vraagtekens achter die aanbieding dat soort website kunnen potentiele scammers hebben die uit zijn op jou geld en niks er voor terug geven
verder is de foto niet door hun gemaakt maar aangepast laat ze eerst maar eens met bewijs komen dat die pc ook echt bestaat

verder is windows 7 optioneel er komt dus nog een bedrag van 100 euro bij wil je dit daar bij aanschaffen
en er moet ook nog een scherm bij gekocht worden kost ook nog eens 100 euro
+ 15 euro verzend kosten ongeveer 600 euro totaal

Laatst bewerkt:
Die heeft geen videokaart... ;)
Daar zal dus behalve Windows en een beeldscherm ook nog een videokaart bij moeten worden gekocht...:confused:

zo kunnen wij wel door blijven gaan ik hoop dat je nu begrijpt dat het niet mogenlijk is om een game pc inclusief monitor aan te schaffen
met een budget van onder de 600 euro

Sorry hoor, maar deze is 300 euro.. zet er Windows en een GTX480 in en je komt uit op ong 550.
OF deze met Windows, erg goedkoop.
€ 451,98 voor de 2de optie MET windows 7

Laatst bewerkt:
je vergeet het scherm kost nog eens 100 euro extra totaal 650 euro...
en dan kan ik je ook garanderen dat die voeding vernieuwd mag worden
er zit vaak een voeding in die het systeem net kan hebben (ook al heeft deze 500watt)
dus nee dat ga je daar niet mee redden (kost nog eens 50 euro)

dragoncomputers raad ik af die zaak verkoopt hardware dat ingekocht is van andere bedrijven die vaak al gebruikt zijn

Laatst bewerkt:
ja tuurlijk, nogmaals lees even wat ik schrijf
die voeding mag dan wel 500watts aangeven dat betekent niet dat hij dat daadwerklijk ook levert
you buy what you get, een el cheapo voeding van 25 euro van 500watt zal een systeem die daadwerkelijk ook 500watts opslurpt niet kunnen ondersteunen
dit kun je niet uitrekenen zonder de prestatie's en het merk te weten van de voeding zelf

mij zul je nooit een 600watts HKC voeding zien plaatsen in een gaming systeem
een Coolermaster GX 500watts voeding zal beter presteren en meer amps leveren naar de 12v+ lijn
het is niet zo simpel als jij denkt

Laatst bewerkt:
Besturingssysteem: Nee
en windows 7 dan?
daar komt dus nog een bedrag van 100 euro bij
ik kan zo wel door blijven gaan
gaap.gif

volgens mij heb ik het nu wel duidenlijk en vaak genoeg gezecht

een nieuwe game pc inclusief windows OS, Assemblage kosten en een Monitor is duurder dan 600 euro
of je moet tweede hands op marktplaats iets gaan zoeken

Laatst bewerkt:
Die GTS450 pc's op marktplaats moet je zowieso niet nemen, veel te duur. Die HD6770 met een phenom x4 is niet verkeerd. Het ligt er ook aan hoeveel cores jij nodig hebt.

ik hebt het gevoel dat jullie over het hoofd hebben gezien dat hij 2 keer aangaf: ''mijn zwaarste spel is spore''.
en ik weet niet of dat waar is, of mischien weten jullie niet wat voor simpel spel dat is.
dit zijn namelijk de system requirements:
* 2.0 GHz P4 processor or equivalent
* 768 MB RAM
* A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
* At least 4 GB of hard drive space, with at least 1 GB additional space for creations.

zelfs een onboard videokaart zou dit aan kunnen:
* Intel Integrated Chipset, 945GM or above.
* 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.
* 768 MB RAM

:rolleyes:

het is zo dat spore mijn zwaarste spel is maar het liefst heb ik natuurlijk een computer de ook nieuwere spellen aankan.
Ik wil gewoon zo veel mogelijk waar voor mijn geld...

Dat is dan wel wat anders :\

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan