budget game pc / streaming naar TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha gekheid :D
Nee maar serieus. Je kan wachten, maar dan kan je ook weer gaan wachten op de volgende series van AMD ect. Dan blijf je bezig.

Wat ik niet begrijp, hoe kan je op basis van libre office bepalen welke hardware je wilt om er eventueel spelletjes op te spelen?
Pak dan gelijk het besturingssysteem Unbuntu of als je professioneel aan de slag wilt. Opensuse > is alleen wat moeilijker, maar hier heb je ook het principe van Windows 8 met meerdere schermen alleen dan kan je er tot wel 9 openen. Het installeren alles werkt op commando's. Je kan wel eventueel een grafische UI instellen. (Is ook gratis, scheelt weer 80 euro)

Kan je multitasken tot je een ons weegt.

Dat stukje over de SSD, schrijven doe je haast niet op een SSD. Hoe meer je schijft op een SSD, hoe korter de levensduur is. Dan ga je zo ie zo de 3-4 jaar niet eens redden.
Kwa prijs/kwaliteit verhouding valt het wel mee. Als je het feit bekijkt dat de overdracht snelheid van een normale HD 120Mb's is en van een SSD 500 tot 600Mb's.

Tot 5x zo snel dus.
 
Laatst bewerkt:
Haha :) 100% correct. Zo kan je nu ook gaan wachten totdat je een kwantumprocessor-GPU kan kopen...
Hoe bedoel je precies hardware op basis van Libre Office? Het is meer ter vervanging van Microsoft Office... Zelf gebruik ik dat alleen op mijn Windows partitie, omdat LibreOffice soms raar doet met specifieke Office2010 dingen...

Het punt van gebruiken van Linux is, is dat er de meeste spellen niet standaard op werken. Okee, je kan WINE gebruiken, maar dat kost nogal wat extra kracht (wat nu misschien geen probleem meer is, tenzij het redelijk nieuwe spellen zijn). Native Linux spellen zouden natuurlijk veel beter werken, maar daar zijn er niet veel van. Daarnaast gaat het installeren m.b.v. CD vaak niet zo geweldig, vandaar dat ik of games in Windows installeer, of ik bewandel het illegale circuit...

Zelf zou ik geen Ubuntu-based distro`s aanraden voor het gebruik van meerdere beeldschermen i.c.m. een ATI kaart. Ik ben nu Fedora aan het proberen en tot zover lijk ik nog geen problemen te hebben (met een 6850).

En over SSD`s: die kan je gerust als enige hdd gebruiken. Bij Hardware.info testen ze nu een soort SSD die korter mee zou moeten gaan dan de doorsnee SSD, en die zou (tot zover) bij extreem gebruik minstens 10 jaar mee moeten gaan, dus dat xit wel snor:)
 
@sander de Haswell cpu's komen deze maand nog uit verwacht prijs dalingen en verbeterde prestaties

het argument voor wachten voor volgende AMD series gaat niet op die komen pas volgend jaar uit

er komen ook een aantal amd APU's uit in juni

klikerdeklik

je kunt het beste echt nog even wachten ook omdat haswell met een nieuw socket uitkomt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan