budget game-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yscheffer

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Hallo,
ik zou graag een game pc willen kopen, maar helaas heb ik niet zo heel veel geld ;) dus wie weet waar ik een (game) pc kan kopen.
ik heb ongeveer 450 euro. Het hoeft niet een supergoede game-pc te zijn, gewoon eentje die wel games aankan.

Als je een Goede Game pc wilt moet je al gauw denken aan 800~1200 euro. een snelle die ook Zware games aankan

momenteel speel ik Call of duty1, op de nieuwe zou ik het liefts ook call of duty2 en 4 willen spelen.

momenteel speel ik Call of duty1, op de nieuwe zou ik het liefts ook call of duty2 en 4 willen spelen.

die zou je perfect met een gewone multimedia pc kunnen spelen (met goeie grafische kaart)

wil je zelf iets in elkaar stoppen/moet de winkel dat doen?, moet het van een bepaald merk zijn (onderdelen of pc volledig), ...?

Deze Dell pc met beeldscherm zou CoD4 met gemak moeten aankunnen. Hier te vinden, zeer goed onder je budget, hier een HP te vinden met vergelijkbare CPU (ietsje minder goed) maar met een veel betere grafische kaart. ook nog netjes onder je budget, met deze kan je zeker CoD4 op medium spelen, misschien zelfs op high? (een vriend van me heeft ook deze pc, en die kan zelfs crysis spelen met deze pc...)

Laatst bewerkt:
het hoeft niet van een speciaal merk ofzo te zijn, en ik weet niet hoe moeilijk het is om hem inelkaar te zetten, maar dat zou ook een vriend van me voor me kunnen doen.
wel heb ik het liefst toch een goede processor en videokaart, is er niet iets dat tussen een game-pc en dat van jou inzit?

het hoeft niet van een speciaal merk ofzo te zijn, en ik weet niet hoe moeilijk het is om hem inelkaar te zetten, maar dat zou ook een vriend van me voor me kunnen doen.
wel heb ik het liefst toch een goede processor en videokaart, is er niet iets dat tussen een game-pc en dat van jou inzit?

dat noemt een multimedia pc, en die heb je tussen 600 en 800 euro, 150 euro boven je budget dus ...

ook kan ik eens kijken wat je zelf in elkaar zou kunnen zetten ...

ja, zou je iets kunnen vinden wat je zelf in elkaar kan zetten. dat zou handig zijn ;)
en het liefst dus voor 450 euro, of voor iets duurder met een beeldscherm

misschien voor zelfde/lagere prijs nog betere grafische kaart ... ik zal eens zien op azerty.nl

... wel, geloof het of niet, maar zo lang je een mooie, kwalitatieve, goede kast wilt, is de totaalprijs ongeveer hetzelfde (kan 10 euro lager liggen, kan een paar euro hoger liggen, is afhankelijk van de kast, al de rest va de onderdelen is exact hetzelfde (behalve van de harde schijf, die is niet meer te krijgen en de processor, die een 5tal euro duurder is omdat ie ook niet te krijgen is op azerty.nl)

Laatst bewerkt:
ja, dan zou ik nu dus deze kunnen kopen en dan over een jaar der een nieuwe processor en videokaart ingooien? ;P
dat lijkt me wel slim :) xD en, waar zou ik dan goedkoop een beeldscherm kunnen halen ;)

denk dat je met dit budget eigenlijk veel beter een 2e hands kunt gaan halen zijn zat quad core 2e hands te koop ivm met 6 kernels en niet am3 en 1366 socket

dude, je zit 100 EURO boven zijn budget!!!

Het is 81 euro en de TS gaf ook een systeem aan van 499 dus ik laat dit zien, mocht de TS het goedkoper willen, dan zegt de TS het maar en dan zal ik vervolgens wel kijken waar nog op te besparen is.

ik zou er wel 550 euro voor willen betalen, maar dan moet er toch wel een beeldscherm en besturingssysteem bijzitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan