Hallo,
Ik heb een groot bestand in kolom A namen staan en in de eerste rij te ondernemen acties
De rest van de tabel staan (berekende) datums zodat bekend is wanneer er een bepaalde actie voor een bepaalde persoon gedaan moet worden. .
Is het mogelijk om op een slimme manier een actielijst te maken voor een specifieke periode, bijvoorbeeld de maand september? Daarin moet de betreffende acties te zien zijn en de namen voor wie die actie uitgevoerd moet worden.
Het liefst zou ik die actielijst op een apart tabblad willen hebben.
In de bijlage heb ik een bestand gezet met de tabel en een voorbeeld van een tabel zoals ik die zou willen zien.
Ik kom er zelf met (mijn beperkte kennis) van formules en macro's niet uit.
Is er iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!
IB
Ik heb een groot bestand in kolom A namen staan en in de eerste rij te ondernemen acties
De rest van de tabel staan (berekende) datums zodat bekend is wanneer er een bepaalde actie voor een bepaalde persoon gedaan moet worden. .
Is het mogelijk om op een slimme manier een actielijst te maken voor een specifieke periode, bijvoorbeeld de maand september? Daarin moet de betreffende acties te zien zijn en de namen voor wie die actie uitgevoerd moet worden.
Het liefst zou ik die actielijst op een apart tabblad willen hebben.
In de bijlage heb ik een bestand gezet met de tabel en een voorbeeld van een tabel zoals ik die zou willen zien.
Ik kom er zelf met (mijn beperkte kennis) van formules en macro's niet uit.
Is er iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!
IB