budget game-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou er wel 550 euro voor willen betalen, maar dan moet er toch wel een beeldscherm en besturingssysteem bijzitten.

Monitor: +-120
Windows 7: +-90

Zit je al op 210, en 340 is echt niet genoeg voor een pc waar je lekker op kunt gamen.

ok, dan koop ik denk ik een standaart pc, en bouw ik daar beetje bij beetje een gamepc in :)
wie weet welke pc (inclusief beeldscherm?) daar wel goed voor is?

Voor TS zijn budget kun je prima zo'n insiron 570 en een monitor van dell kopen. Of dat geschikt is om te gamen? Tsja, ik heb zelf de 560 (zelfde pc, met intel cpu) in combinatie met zo'n monitor en ik speel er test drive unlimited en battlefield heroes op. Iets oudere/lichtere games moeten dus wel kunnen.

Had je deze al gezien ? Staat ook op die site , lijkt me echt wel een goede pc en je zit hiermee ruim boven
de recommended systeem vereisten voor call of duty 4

http://www.dragoncomputers.nl/compo...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

Call of Duty 4 System Requirements Revealed

“Required (min) Specs”
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

“Recommended Specs”
CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Laatst bewerkt:
ja, die had ik al gezien, maar met beeldscherm en software is hij nog best duur.
ik heb nu op marktplaats hier in de buurt een goedkope computer gevonden (150 euro) met windows7 en een 19 " beeldscherm.
ik ga nu deze waarschijnlijk kopen en bouw er dan een betere (game) computer van :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan