Budget game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

superbieke

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2012
Hallo Mensen

Ik wil een game pc kopen (via alternate/azerty) assemblage doe ik zelf.
Maar ik zou graag wat tips willen hebben voor de onderdelen.
Ik heb een budget van 500 euro.

moet er ook nog een windows OS/randapparatuur bij?
anders word het erg krap..

Nee heb ik niet nodig, alleen de kast zelf(en sata kabels als die er niet bij zitten).

klikerdeklik
beter dan dit zal het niet zo snel worden tenzij je ergens een aanbieding kan vinden
sata kabels worden standaard bij geleverd

Opzich best grappig dat de TS in een andere post (onder de deze) Advies geeft aan iemand anders voor een game PC van 500,-
En nu zelf advies vraagt voor een game PC van 500,- :D

Beter als die van fire kom je niet voor die centen.
Of je moet zelf nog een harde schijf hebben liggen. Dan kun je dat geld weer in bv een krachtigere graka steken

Alleen die CM Elite 310 lijkt mij niet handig, je zou beter een Fractal Design Core 3000 nemen, is ongeveer even Goedkoop, maar dan heb je ook een Micro ATX kast, dan heb je geen ruimte over dat je toch niet gebruikt, voor de rest niks op Firest0rm advies aan te merken

Edit: Foutje gemaakt in de tekst

Winkelwagen is leeg.

Je moet bij Azerty op directe link drukken in je winkelwagen.
En die link posten.

Bij gaming gaat het voor 80-90 procent om je GPU, de rest is minder belangrijk.
Beter een zwakkere CPU en een sterke GPU dan een een dijk van een CPU en een zwakker Graka.

Zo zou bv een Q6600 icm met een GTX570 beter gamen als een i7 2600 icm met een 5770
Als voorbeeld :)

MS-tech behuizingen zijn zeer slecht ik raad je aan om het bij antec coolermast of corsair te houden
verder zal die voeding in die kast ook zeer slecht zijn
prijzen zijn het zelfde bij die merken

Laatst bewerkt:
eh nee dat lijkt me niet slim fusion processors zijn zwakker dan de Phenoms en de bulldozers ze zitten ongeveer op het niveau van een Athlon II x 4 cpu
je zou dan beter een Phenom x4 II 955 kunnen aanschaffen
fusion cpu's zijn eigenlijk bedoeld voor HTPC's die onder de tv een filmpje afmoeten spelen

EDIT: Fusions zijn eigenlijk helemaal geen cpu's maar APU's een processor met een in geboude videokaart
verder is het toekomst gericht ook geen slim plan want AMD komt met een nieuwe FM2 socket uit waarvan de nieuwe apu's de oudere FM1 socket niet ondersteunen

Laatst bewerkt:
Hoe is de phenom 2 960t is die beter of slechter dan de 955 be of toch een bulldozer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan