BUDGET Gaming Desktop (€700-€900 MAX)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aronetic

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2015
hallo helpmij!

ik wil graag mijn eerste gaming desktop (budget) bouwen, maar heb hier weinig verstand van!
daarom ben ik hier om jullie mening en hulp te vragen.

Budget: €700,- / €900,-
Doel: Gaming (games zoals: farcry primal / GTAV / TheDivision / enzovoort.)
Hoe belangrijk is stilte?: Dit zal onbelangrijk voor mij zijn, aangezien ik voornamelijk met headphones speel.
Assemblage: gaat een kennis doen die hier meer verstand van heeft.
Besturingssysteem: dit heb ik al gekocht. (windows 8 / 8.1)
Andere software?: Geen.

ik heb zelf al een lijst met hardware gemaakt.
echter ben ik er niet zeker van of dit wel samen met elkaar kan werken (ik heb er geen verstand van)
ook zit ik met het probleem dat ik nog geen behuizing heb en weet niet wat voor grootte ik nodig heb voor de hardware.

mijn vraag is: kan dit goedkoper en/of beter voor de zelfde prijs? en zullen alle componenten elkaar kunnen ondersteunen?

MSI H110M Pro-VD €58,90 [moederbord]
Intel Core i5 4460 €181,90 [processor]
ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-4GD5 €244,90 [GPU 4GB]
Kingston SSDNow V300 120GB €46,90 [SSD]
Kingston HyperX FURY DDR4 16GB €72,90 [RAM geheugen]
WD Red WD10EFRX 1TB €66,90 [HDD]
CoolerMaster GM Series G750M €85,90 [voeding]
LiteOn iHDS118 €15,90 [DVD driver]
Philips V-line 223V5LHSB2 €99,00 [LED Monitor]
TOTAAL: €873,20
(een muis en toetsenbord is al aanwezig.)

ik hoor graag van jullie!
mvg, Aron

Laatst bewerkt:
Moederbord ( socket 1151 ) en processor ( socket 1150 ) gaan niet samen..., je zou dan voor de Core i5 6400 of een andere i5 met socket 1151 moeten gaan bijv.

Voeding is over-the-top, dit systeem heeft ruim voldoende aan een goede A-merk voeding van rond de 500 Watt, 1 uit dit overzicht waarbij ik de 1e, de Seasonic kan aanbevelen.
Die draait ook in mijn nieuwe systeem met een Core i7 6700K, 16 Gb en een Strix GTX 960. Stil, stabiel en goed geprijsd..:thumb: