(budget)Gaming PC max. €650,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speckjaah

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2011
Berichten
6
Beste forumleden,
met het oog op de aankomende games (Skyrim, BF3, Mass Effect 3 etc..) wil ik graag een nieuwe pc. Ik zou deze games graag op high setting willen spelen maar als het budget dit niet toe laat neem ik evt. met medium ook genoegen.

Budget - €600 tot €650

Doel - Ik wil mijn PC graag hoofdzakelijk gebruiken om de nieuwste games te spelen, maar ook voor school (Microsoft Office) en internet.

Omgeving - Als mijn PC wat geluid maakt heb ik daar geen problemen mee.

Assemblage - Ik kan zelf niet assembleren dus dit wil ik graag laten doen.

Besturingssysteem - Deze heb ik zelf dus hierop kan bespaard worden.

Opties / randapparatuur - Ik beschik over een monitor, toetsenbord + muis en een geluidsset, graag zou ik mijn systeem wel bij Azerty willen bestellen omdat ik hier positieve reacties over hoor.

Alvast bedankt voor reacties!
 
ik vrees dat je voor 600 euro niet echt een game pc zult kunnen kopen aangezien een goede video kaart al 150 euro kost een i7 200 euro enz
 
Dat wordt even doorsparen dan, helaas. :confused:
In ieder geval bedankt voor de reacties.
 
eh unzin
voor 650 euro koop je gewoon een gamepc inclusief assemblage en windows OS en ja je kan dan ook BF3 prima spelen
en een i7 heb je niet nodig om mee te game dit kan ook prima met de Phenom series van AMD

ik zal wat voor je inelkaar schroeven

wat betreft microsoft office daar kun je ook Openoffice(die is graits) voor gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik kan mijn budget omhoog schroeven naar max. €800,- dus ik vroeg me af of jullie voor mij met dit budget een
nieuw systeempje voor mij zouden kunnen samenstellen.
Ik hoop van jullie te horen,

Speckjaah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan