Budget PC - 350 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is er een misverstand ontstaan.
Ik hoef geen SSD, een HDD is genoeg.
Ook hoef ik geen gaming computer, hij moet alleen games zoals call of duty mw2/mw3 op low/medium kunnen spelen.
Ik wil wel graag een i5 zodat hij later makkelijk te upgraden is met alleen een betere videokaart.

De videokaart in mijn configuratie kan mw3 makkelijk op high spelen. Ook is een ssd sterk aangeraden, en het past binnen het budget dus waarom niet?

Je kan die 650 ti beter veranderen naar een HD 7770, die is soms zelfs beter en toch goedkoper.
@TS
Als je een pc met dit budget koopt dan ben je beter af met een tweedehandse. En als je daar principieel tegen bent dan moet je verder sparen, alleszins tot 600 euro.
Want bij de configuratie van stratoer zit nog geen geheugen (+40 euro) en ook nog geen verzendingskosten (+20 euro)
Als je een goede pc wil voor het geld dan moet je naar de BBG kijken.
KLIK

Ik wil geen 2e hands computer.
Maar voor 500€ moet toch een basisgame computer samen gesteld kunnen worden?

De gtx 650ti is in 90% van de benchmarks beter, en kost 10-20 euro meer.
Ook kan je de ssd weglaten, en daar ram geheugen voor nemen.
TS wil zelf een i5, geen Athlon II x4. Hij wil later de pc nog kunnen upgraden met een goede videokaart, en dan kan die cpu de bottleneck worden.

Het is wat goedkoper om bij 3 of 4 verschillende winkels te bestellen, dan bij alleen Azerty, en dat kan je bekijken via tweakers

Klopt maar dan betaal ik vaker verzendkosten. Dus doe ik het liever alleen bij Azerty.

Ik heb hier het lijstje van mijn configuratie bij Azerty.
Hier heb ik het lijstje van tweakers, inclusief verzendkosten. Dan kan je kijken hoeveel het kost als je bij verschillende winkels koopt. Bij Azerty icm. SiComputers kost het totaal 529 euro, en bij alleen Azerty 538 euro. Dit is inclusief verzendkosten.

Laatst bewerkt:
Hiermee kan ik dus call of duty games op High detail spelen?
En ook de nieuwste games of die gewoon op low/med.

Met de 650ti kan je sowieso mw3 op high spelen. Hij in ongeveer vergelijkbaar met mijn 6870 en die kan dat ook aan.
De nieuwste games zijn ook wel op med-high te spelen op het moment, maar dat zal over een jaar anders zijn. Dan heb je voor med-high weer een nieuwe videokaart nodig.

Wordt deze pc ook genoeg gekoeld of moet ik er nog losse ventilatoren/processorventilator bijhalen?

Waarschijnlijk is de koeling wel goed genoeg, maar dat moet je altijd eerst even uitproberen. Als het systeem te warm aanvoelt, kan je altijd nog een goedkope 120mm fan voor aan de achterkant kopen, en een 80mm van voor aan de zijkant.

Laatst bewerkt:
Nog even uitgerekend, het scheelt 9 euro als je bij Azerty en SiCimputers besteld, tegenover alleen Azerty.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B474396%5D=1

Alstu, wat al is aangeraden. Tweakers is goedkoper. Voordeel bij azerty is dat je garantie onder 1 bedrijf valt en je niet loopt te sjoemelen met verschillende bonnen.
Neem een I5 3350P en een Radeon 7770 kaart. Volgens mij vloog de SSD binnen 1 dag de deur uit. Gister stond er nog 35 euro bij :P

Bent u te laat met bestellen.. Ging er effe een koopje bij je voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan