Budget pc 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Case Inter

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
hallo allemaal,

ik wil graag een nieuwe pc gaan kopen omdat de oude overleden is en echt op was. Maar op dit moment heb ik niet het geld voor een super de luxe game pc. Dus was mijn vraag of jullie mij kunnen met het samen stellen van deze pc.

Mijn budget is ongeveer450 euro, en ik heb nog een beeldscherm, muis, toetsenbord en Windows 7.
verder wil ik als het kan graag een zwaardere game kunnen spelen op de pc. Verder is geluid niet belangrijk.

Alvast bedankt voor de moeite,

Case

Laatst bewerkt:
Personlijk zou ik die ati 5670 vervangen voor een 5770, die is een stuk beter.
Je zit dan nog in je budget en je kunt alle moderne spellen goed spelen

ik heb zelf veel acer's n's kijken op acer.nl --> dan producten --> laptops of consumer PC's
geoon ij mediamarkt kijken... kan ook, geooon een pctje met quadcore vragen en 4gb geheugen, is best te doen voor 500 euries

geen tip:
als je geld over hebt: Pederator G7200, 1845 euries maar dan wel perfect haha :D
beetje buiten budget

2,8 ghz moet kunnen, redelijke videokaart, misschien, ram geheugen makkelijk

ik heb zelf veel acer's n's kijken op acer.nl --> dan producten --> laptops of consumer PC's
geoon ij mediamarkt kijken... kan ook, geooon een pctje met quadcore vragen en 4gb geheugen, is best te doen voor 500 euries

geen tip:
als je geld over hebt: Pederator G7200, 1845 euries maar dan wel perfect haha :D
beetje buiten budget

Wat is dit nou voor advies.. :confused:

@TS
Ga je het geheel zelf assembleren?
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/49075

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan