Budget PC voor 300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke, en welke is er dan beter? de x3 of de x4? en hoe zit het met drivers, zijn er genoeg voor de quad core proccessoren?

en nog een vraag over het ddr3 geheugen: is ddr3 echt veel sneller dan ddr2? als het niet veel scheelt, dan liever ddr2, omdat het goedkoper is.

DDR3 is verplicht bij 90% van de AM3 bordjes. En ja DDR3 levert een grote prestatie winst op en is bijna zo duur als DDR2. Voor processoren heb je geen drivers nodig, alleen voor de chipset. En als een processor op de markt wordt gebracht dan is het vanzelfsprekend dat er een driver wordt bijgeleverd als dit nodig is.

P.S. Hier een gebalanceerde samenstelling als je hem nog niet had gezien uit me vorige post.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[217557]=1&product[239783]=1&product[213069]=1&product[243391]=1&product[5545]=1&product[230622]=1

Als je iets meer uitgeeft heb je een HD4670 en kun je ook nog als je wilt CoD4 spelen op High.

Laatst bewerkt:
het laatste mandje met de HD 4670
gewoon paar daagjes werken en klaar. Verdien niet zoveel als 17 jarige :)
bedankt

nog 1 vraag: welke 4670 moet ik nemen? je hebt club 3d, EAH enz enz. Welke moet ik hebben? club 3D?

Hoe groot is je scherm 19 inch? 22 inch? Daarop kan ik bepalen wat voor kaart je moet hebben.

Laatst bewerkt:
http://www.guru3d.com/article/ati-radeon-hd-4670-review/9

Hier een paar benchmarks, vanaf 35FPS is een game goed speelbaar.
19 inch resolutie is 1440x900 dus kijk tussen de 1600x1200 en 1280x1024.
De kwaliteit waarop het spel is gespeeld staat eronder, dus als iets net niet goed werkt op High kun je je wel indenken hoe het op medium speelt.

P.S. Hoeveel RAM had je oude systeem? En wat voor een videokaart? Dan kan ik bedenken hoeveel je er op vooruit gaat.

Laatst bewerkt:
Dan is dit een mooie opkikker toch?
Als het zo'n oude PC is zou het heel misschien kunnen dat de kast er niet compaitable mee is.
Als dit zo is is het natuurlijk weinig werk om een kast na te bestellen.

Laatst bewerkt:
nee, we proberen het gewoon.
Maar de vorige was ook een ATX bord
dit ook, alleen micro. Maar dat pas in een gewoon ATX bord toch?

Ja, Micro past in ATX. Andersom niet maar dat is vanzelfsprekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan