budget-pc voor lichte games...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je me ook zeggen wat er net 'slecht' is aan die voeding?

Volgens mij zou het het beste zijn af te gaan op alle onafhankelijke en deskundige reviews die je op internet gevonden hebt ipv ons hier steeds lastig te vallen en de adviezen niet op te volgen.
Immers, je gelooft ons toch niet.....

Ik wil jullie wel geloven, maar niet als bijna alles wat jullie zeggen in strijd is met wat ik op andere sites en in tijdschriften lees. Dan zou jij het ook niet geloven en iemand die het wel zou doen zou dom zijn.

Ik denk dat ik zoveel mogelijk bij mijn eerste gedacht ga blijven. Ik heb iemand gevonden die gebruik maakt van gelijkaardige processor, dezelfde voeding en een soortgelijke grafische kaart en hetzelfde moederbord en met iets trager geheugen. Hij heeft wel een extra geluidskaart en een extra tvkaart gebruikt maar heeft het systeem samengesteld een half jaar geleden en heeft veel enthousiaste reacties van mensen die in zijn plaats het systeem op exact dezelfde manier zou samenstellen. Dus ik krijg terug weer meer vertrouwen in mijn systeem en ga het mijne nog eens met het zijne vergelijken.

Hier krijg ik enkel te horen 'het is slecht' maar niet waarom, dat bouwt geen vertrouwen op. Verwijder dit topic desnoods maar, het is zinloos hier iets te vragen als je ook wilt weten waarom. Dit forum is voor computergestuurde robots die enkel instructies moeten krijgen over wat ze moeten doen maar niet moeten weten waarom ze het zo doen.

Hier krijg ik enkel te horen 'het is slecht' maar niet waarom, dat bouwt geen vertrouwen op. Verwijder dit topic desnoods maar, het is zinloos hier iets te vragen als je ook wilt weten waarom. Dit forum is voor computergestuurde robots die enkel instructies moeten krijgen over wat ze moeten doen maar niet moeten weten waarom ze het zo doen.

Alleen simpel lezen schijnt toch al te moeilijk voor je te zijn, om over de rest maar te zwijgen....

mrmusic, ik wil dat je nu ophoudt met zulke dingen over mij te zeggen.

Je kent me niet, je hoort zulke conclusies niet over mij te trekken.

Lijd maar eens een dagje mijn leven, je zou nog opkijken en heel grote ogen trekken en je zou nu niet zo tegen mij bezig zijn.

Je zou wel wat leren.

@mod: Kan dit topic verwijderd worden? Dit heeft absoluut geen zin. Ik denk ik ga ophouden hulp te vragen op dit forum en me wat meer ga bezig houden met anderen te helpen.

Laatst bewerkt:
:p Lol @ mrmusic:D :evil:

vis ta heeft zijn eigen computerspullen uitgevonden.... met eigen reviewsites en dergelijk.
Nee, vis ta. Ik help je niet meer.
Je weet toch alles beter....

Je hebt je eigen virtuele werkelijkheid geschapen. Heel knap!!

Stuur die mensen gewoon naar dit forum. Ik geef ze een eerlijk voorstel wat ze het beste kunnen kopen en waar ze het kunnen kopen.
Dat is het enige wat ik nog wil doen.

Maar jou helpen is zinloos. Je snapt het niet en wilt het niet snappen.
Alleen blijf dan met je poten van andermans computer af. Daar heb je namelijk geen kaas van gegeten.
(tijd voor vriendelijkheid is al een tijdje verdwenen)

Nee. Ik wil wel degelijk uitleggen waarom iets beter is. Maar niet als iemand zegt dat iets toch beter is omdat hij 10 jaar geleden er een review over gelezen heeft.
En dan is het sowieso beter dan wat ik zeg. brr

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik ze toch maar beter zelf help. Dan ben ik zeker dat ze even tevreden zullen zijn als alle andere mensen die ik heb geholpen en zo tevreden waren dat ze steeds weer opnieuw advies aan mij vragen en altijd zo vriendelijk zijn mij te laten weten hoe goed alles nu draait. Maar ik staar me niet alleen blind op de allernieuwste technologieën die alleen op papier mooi zijn.

Die zijn voor gamefreaks en computernerds en ik zou het misschien ook zelf kiezen voor in een configuratie voor eigen gebruik. Maar ik gebruik nog steeds mijn gezond verstand om te weten dat anderen dat niet nodig hebben en dat het niet zo is 'sneller is beter', maar dat elke configuratie zijn typisch gebruiksdoel heeft...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik ze toch maar beter zelf help. Dan ben ik zeker dat ze even tevreden zullen zijn als alle andere mensen die ik heb geholpen en zo tevreden waren dat ze steeds weer opnieuw advies aan mij vragen en altijd zo vriendelijk zijn mij te laten weten hoe goed alles nu draait. Maar ik staar me niet alleen blind op de allernieuwste technologieën die alleen op papier mooi zijn.
Over 10 jaar hebben ze dan weer een veel snellere pc dan nu.
Dan krijgen ze namelijk eindelijk een Phenom II.

Die zijn voor gamefreaks en computernerds en ik zou het misschien ook zelf kiezen voor in een configuratie voor eigen gebruik. Maar ik gebruik nog steeds mijn gezond verstand om te weten dat anderen dat niet nodig hebben en dat het niet zo is 'sneller is beter', maar dat elke configuratie zijn typisch gebruiksdoel heeft...
Ja. En oude spullen zijn altijd beter dan nieuwe spullen.

Goed jongen. Veel plezier met die mensen een zwakke pc bezorgen.
Zonde dat ze er nu minder lang mee kunnen doen.
Maar och: zo blijf jij ook aan het werk.

Die vorige penitum 3 hebben ze zeker vanaf 3 jaar geleden? Nieuw gebouwd door jou.... :evil:

edit:
En veel plezier met het geld wat je over de rug van die mensen verdiend. Want daar ben ik inmiddels wel van overtuigd. Jouw doel is geld verdienen. Niet mensen een goede pc bezorgen.

Laatst bewerkt:
Loooooooool ik heb nog nooit iemand zo eigenwijs zien doen:D

Uit die benchmark blijkt, dat de E4600 gewoon SLECHT is.
Uit de benchmark blijkt, dat de 8400 GS gewoon SLECHT is.

Uit die benchmark blijkt, dat de X3 920 gewoon GOED is.
Uit die benchmark blijkt, dat de X2 7750 gewoon GOED is.
Uit die benchmark blijkt, dat de HD4850 gewoon GOED is.

Wat is daar nou zo moeilijk aan?:p

Ik zou marsmannetje en de rest maar superveel bedanken, want zij hebben echt hun best gedaan om een goed systeem voor jou te maken en om je ofc te overtuigen :thumb:

P.S: vis ta: neem eerst eens een paar cursussen: goed lezen, computerhardware, ongelijk accepteren en zelfreflectie, voordat je andere mensen gaat helpen a.u.b

Ik lees dit alles en lach me kapot.. Zooo eigenwijs gewoon... :shocked:
Ik sta helemaal achter marsmannetje...
Ook wil ik zeggen dat hij mensen altijd goed helpt, en goed advies geeft.

Och jongens, jullie zijn allemaal computergestuurde robots ;):D:D:D:D:p:cool:
Maar bedankt voor de complimenten :thumb:

Ik denk vis ta denkt dat wij hem allemaal de grond in willen boren. Nu moet ik toegeven dat ik bij mijn laatste posten weinig heb gedaan om dit te ontkrachten, maar in het begin hebben we echt geprobeerd om hem uit te leggen dat er zoveel beters te krijgen is.
Ik snap niet waarom je zulke adviezen halsstarrig blijft weigeren. Echt vreemd vind ik dat.

Maar ja....

Laat ik me er ook nog eens even inmengen..

Vis ta, ik ben een beetje benieuwd naar het soort mensen die jij helpt. Je zegt dat ze tevreden zijn, heel goed allemaal, maar tevredenheid is altijd tweeledig.. Ik noem op:

Vorm 1: klant is tevreden omdat ie ergens totaal geen verstand van heeft en alles van je geloofd omdat jij zegt dat je er verstand van hebt. Maar ondertussen zadel je mensen op met veel te ver verouderde pc's voor teveel geld, dit weet je, en het interesseert je eigenlijk ook geen hol. Fast bucks noemen we dat.

Vorm 2: klant is echt tevreden omdat je moeite hebt gedaan er met de klant naar te kijken en hem eigen inbreng hebt geprobeerd te geven. Daarnaast ben je bereid kritiek van anderen te accepteren en te leren van je eigen fouten. Je streven is om je klant (de hulpbehoevende) het meeste 'waar' voor zijn geld te geven.

Zoals ik je mee heb gemaakt in deze thread schat ik je in als een type 1.
Je hebt een klant, vertrouwt op gevoelens, oude reviews en typeert hardware die je ooit in een ver verleden uit een slecht samengestelde pc hebt gehaald als slecht terwijl dat per definitie niet zo hoeft te zijn, vraagt 500 euro en levert een pc die de helft waard is. Klant denkt dat ie echt geholpen is, vind je geweldig maar heeft geen flauw idee wat hij voor zijn 500 euro allemaal kon krijgen.
Uiteindelijk; jij lacht, hebt er 40% winst aan overgehouden en gaat op naar de volgende.

Prove me wrong..

Laatst bewerkt:
Laat ik me er ook nog eens even inmengen..

Vis ta, ik ben een beetje benieuwd naar het soort mensen die jij helpt. Je zegt dat ze tevreden zijn, heel goed allemaal, maar tevredenheid is altijd tweeledig.. Ik noem op:

Vorm 1:

Vorm 2:

Uiteindelijk; jij lacht, hebt er 40% winst aan overgehouden en gaat op naar de volgende.

Prove me wrong..

Volgens mij is hier iemand die ook gelijk heeft :rolleyes:

Ach daar is het me niet eens om te doen Probleempjes. Desondanks, wel bedankt.
Ik maak dit soort mensen dagelijks mee, ik zit zelf in de verkoop en je komt heel veel 'cowboys' (type 1) tegen.

Hehe, nee maar ik weet dat je gelijk hebt, aangezien ik de E8500 is en dus de E4600 al erg veroudert is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan