Buenosearch.com wegdoen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Bij de installatie van een programmaatje is die nieuwe "beunosearch.com" erin gekomen telkens ik een nieuw tabblad open. ben weeral vergeten hoe die weg te doen.
Ik gebruik Win8.1 met Firefox.
Lode

:) Heh oke als jij dat maar zegt :thumb: maar als je handmatig naar register toe gaat zal je zien dat restjes zijn wel van die lekkere Bueno aanwezig welke je verwijderen moet ( Nooit naar register toe gaan, als je register niet kent en niet begrijpt ! ).. Die link wat ik zelf geplaatst heb is niet zoo en helemaal uitgebreid, dacht ik gebruiker Lode zal verder weten wat er mee moet enz.. Ik gebruik zelf ook AdwCleaner en zelf zeg ik ook dat perfect is, :( maar je als je handig bent denk ik ook dat je na AdwCleaner zijn werk altijd na-controleren moet om te zien of inderdaad echter ongewenste bestand verwijdert is ...
En eindelijk hier geef ik link met nog beeetje duidelijker een uitleg over Bueno ---> http://malwarerid.nl/malwares/buenosearch-virus/

verwijdert spyhunter de malware in de gratis versie ? Of scant ie alleen maar ?
zelf heb ik het nooit gebruikt, vandaar dat ik de exacte details ervan niet ken.

Ik heb beide links laten draaien en vooral bij de AdwCleaner is er heel veel verwijderd. DANK voor jullie advies en het problleem en komende problemen kunnen via de AdwCleaner opgelost worden. Lode

Verplaatst van Browsers naar Spyware

Dat ik je vraag vanuit de sectie "Browsers" naar de sectie "Spyware" heb verplaatst ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan