Buffalo Linkstation - toegang via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Wij hebben een Buffalo Linkstation die aan onze router gekoppeld is. De harde schijven (totaal 2 TB) zijn nu voor ca. 40% gevuld.
We willen de NAS nu ook vanaf buiten toegankelijk maken, maar kunnen geen goede handleiding vinden waarin (stapsgewijs) staat uitgelegd hoe we dit voor elkaar krijgen.
Wie kan ons helpen?

Laat ik er wel bij aantekenen dat het (m.u.v. kleine bestanden, laten we zeggen, 10 MB max. per stuk.) het nooit 'snel' gaat zijn om ervan te lezen of er naar te schrijven vanaf Internet.
Dus een incidenteel MP3tje, mogelijk wat Word/Excel documenten etc. up-/downloaden vanaf Internet, en dat is het dan wel.

In het algemeen raad ik het dus af, ook uit beveiligingsoverwegingen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Tijs, dankjewel voor je reactie.
Wellicht heb jij het over een ander apparaat dan dat ik bedoelde. De plaatjes lijken wel een goede handleiding te geven, maar ik kan deze plaatjes niet herleiden naar mijn menu-weergaves. Als ik google naar het typenummer ("LS-WXL16B") kan ik geen (soortgelijke) manual vinden.
Heb jij nog tips?

Je verwart de tip van Edmoor met mijn posting (die alleen een opmerking bevat). Je reageert nu op de tip van Edmoor.

Ga naar deze link, vul de captcha code in en download een .zip bestand met de Engelse handleiding. Open die. Op pagina 46 staat informatie over WebAccess, dezelfde waar Edmoor's tip over ging.

Succes,

Tijs.

Je verwart de tip van Edmoor met mijn posting (die alleen een opmerking bevat). Je reageert nu op de tip van Edmoor.

Ga naar deze link, vul de captcha code in en download een .zip bestand met de Engelse handleiding. Open die. Op pagina 46 staat informatie over WebAccess, dezelfde waar Edmoor's tip over ging.

Dankjewel voor de tip en de rectificatie. Ik heb nu de documenten gedownload en ga er mee aan de slag.

Ik heb de bewuste hoofdstukken in de handleiding doorgelezen, maar het lukt mij niet.
Op een gegeven moment kom ik op webpagina. Maar meer dan wat je op dit plaatje ziet, gebeurt er niet, terwijl ik een inlogoptie verwacht.
Waar kan mijn fout zitten?

Bijlagen

• buffalo.JPG
    buffalo.JPG
    42 KB · Weergaven: 74
Probeer een andere browser, zoals internet explorer.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan