buffer overrun in NAV2005

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Ik krijg sinds enkele dagen een buffer overrun in ccApp.exe in Norton 2005 .

Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn en nog beter de oplossing ;) ;)


zie bijlage:
 

Bijlagen

  • nortonkopie.gif
    nortonkopie.gif
    8,4 KB · Weergaven: 194
Saldos,

In jouw voorbeeld gaat het over een ander programma onderdeel als waar ik het over heb. :eek:
 
Als dat niet werkt, dan is het deinstalleren en opnieuw installeren.
 
dus jij denkt dat met het her installeren van dit djsactive.exe bestandje mijn error van ccapp.exe ook opgelost zou zijn ?


Ik zal het eens proberen en anders wordt het idd opnieuw installeren in zijn geheel. :p


Thanx
 
Hoi,

Heb hetzelfde probleem bij Call of duty, tijdens het spel bevriest de computer gewoon. Enkel herstarten is nog mogelijk en Cod stelt voor om in veilige mode op te starten.

Vanaf installeren van NAV 2005 dit probleem ondervonden.

Remy,

Is uw probleem opgelost met bovenstaande tips uit te voeren?

groetjes
 
Saldos,

Bedankt voor de tip, heb vorige versie van driver ATI geïnstalleerd en het lijkt te lukken.
Ik heb zoals de anderen op dat forum, windows XP, SP2, NAV 2005 en een ATI Radeon 7500 kaart.

gentelmen, start your engines, were back in business:D :thumb:
 
Na her-installatie heeft het even goed gegaan, maar nu is het probleem wederom terug.

Voornamelijk als ik on-line of via LAN wil gamen komt er een worm melding die kan ik dan accepteren(toestaan) en prompt daarop komt de buffer melding weer tevoorschijn:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan