bugs bunny en taz op avontuur door de tijd: hoe verder??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerbendegamer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
hoi, ook ik speel bugs bunny en taz op avontuur door de tijd ik ben in het transifanisetijdperk ofzoiets zeg maaar het laatste tijdperk maar daar in zoovanié moet je op gegeven moment bij deuren met een Z tegen maar ik weet niet hoe je daar door heen moet. help me

Ik heb je vraag even uit dat andere topic verplaatst; dat stamde nog uit 2006 ;)

Hallo,

Elke deur heeft een kleur (rood, geel of blauw).
Er zijn ook reuzen met die kleur. Die reuzen moet je lokken naar een soort installatie midden op het pleintje. Die installatie heeft 2 kappen. Je gaat onder 1 van die kappen staan en de reus onder de andere kap. Nu speel je zelf de reus. Je moet als reus het volgende doen:

- Sla de blokken van de kleur van de reus kapot (elke reus heeft 5 blokken)
- Als alle blokken van die kleur kapot zijn, kan je de deur met dezelfde kleur "openen". In het gebouw moet je naar boven. Pas op voor de rotsblokken! Pak zoveel munten als je kunt. Zodra je boven bent, sla je tegen de gong. Er gaat nu een licht branden in de toren.

Vervolgens lok je met bugs bunny de volgende reus, etc. Als je alle 3 de gongen hebt geslagen, krijg je een munt voor het eindspel.

Succes.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan