MegaSaxon
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2006
- Berichten
- 357
Hallo
Om offertes te maken in Word gebruiken wij een groot aantal standaard zinnen.
Deze zinnen zijn snel samen te voegen tot één offerte door deze zinnen op te slaan als building blocks, en dan in te voegen in de offerte.
Volgens het "Opslaan" menuutje van deze building blocks worden deze opgeslagen in "Building Blocks.dotx."
Wanneer ik mijn "Building Blocks.dotx" echter kopieer naar de pc van een collega, dan ziet hij mijn standaard zinnen niet.
Hoe kan ik deze "Building Blocks.dotx" opslaan op ons netwerk, zodat collega's deze kunnen gebruiken?
Of, wanneer bovenstaande vraag onmogelijk is, direct kopieren naar een andere computer?
BVD
Mega
Om offertes te maken in Word gebruiken wij een groot aantal standaard zinnen.
Deze zinnen zijn snel samen te voegen tot één offerte door deze zinnen op te slaan als building blocks, en dan in te voegen in de offerte.
Volgens het "Opslaan" menuutje van deze building blocks worden deze opgeslagen in "Building Blocks.dotx."
Wanneer ik mijn "Building Blocks.dotx" echter kopieer naar de pc van een collega, dan ziet hij mijn standaard zinnen niet.
Hoe kan ik deze "Building Blocks.dotx" opslaan op ons netwerk, zodat collega's deze kunnen gebruiken?
Of, wanneer bovenstaande vraag onmogelijk is, direct kopieren naar een andere computer?
BVD
Mega
Laatst bewerkt: