• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Buitentemperatuur invullen in cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsRos

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Ik krijg op 1 of andere manier niet een hele simpele functie voor elkaar in Excel 2007.

Ik heb 2 waardes van 1.2 en 29.2. Dit zijn temperaturen en ik wil dat wanneer je de buitentemperatuur invult in een cel het blokje groen wordt als het binnen die 2 waardes valt en rood wanneer het erbuiten is.

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet eens voor elkaar zonder de kleur verandering. :confused:

Met voorwaardelijke opmaak gaat dat zoals je waarschijnlijk wel weet.
Hier een voorbeeldje

Bijlagen

En is dat van popipipo niet de oplossing voor jouw probleem, zoek dan eens op Helpmij op voorwaardelijke opmaak, tientallen topics zijn hierover gemaakt.

Ik krijg op 1 of andere manier niet een hele simpele functie voor elkaar in Excel 2007.

Ik heb 2 waardes van 1.2 en 29.2. Dit zijn temperaturen en ik wil dat wanneer je de buitentemperatuur invult in een cel het blokje groen wordt als het binnen die 2 waardes valt en rood wanneer het erbuiten is.

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet eens voor elkaar zonder de kleur verandering. :confused:

Opgelet: Je schrijft een punt als decimaalteken. Is dit in Windows ook als zodanig geconfigureerd of als komma ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan