Goedemiddag,
Graag wil vanuit een Excel lijst met hierin Aan, CC, Onderwerp, Bericht en Pad naar bijlage vermeld een bulk email versturen. Inmiddels heb ik de signature met afbeelding in de mail kunnen toevoegen, maar er gebeuren dingen vanuit de macro die niet bedoeling zijn
. Ben al een paar weken aan het stoeien, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Uitvoer van de macro in het testbestand (zonder juist gedefinieerd pad voor bijlage) geeft een email van regel 3 (onderwerp 2) zonder bijlage.
Uitvoer van de macor in het testbestand met een juist gedefinieerd pad voor bijlage geeft een email van regel 4 (onderwerp 3) met bijlage van Onderwerp 2 en 3 (C: Pad2 en C: Pad3).
Ik zou graag per regel een email naar de juiste afzender met de juiste bijlage en het onderwerp/tekst van de email in Excel gedefinieerd, op mijn beeldscherm zien, zodat ik deze kan checken en zelf (handmatig) kan verzenden.
Wie kan mij helpen om de VBA code te fine-tunen?
Graag wil vanuit een Excel lijst met hierin Aan, CC, Onderwerp, Bericht en Pad naar bijlage vermeld een bulk email versturen. Inmiddels heb ik de signature met afbeelding in de mail kunnen toevoegen, maar er gebeuren dingen vanuit de macro die niet bedoeling zijn

Code:
Sub Send_Email_with_Signature()
Dim Outlook_App As Object
Dim msg As Object
Dim sign As String
Dim sh As Worksheet
Dim i As Integer
Dim last_row As Integer
Set sh = ThisWorkbook.Sheets("Sheet1")
Set Outlook_App = CreateObject("Outlook.Application")
Set msg = Outlook_App.createitem(0)
msg.display
sign = msg.htmlbody
For i = 3 To sh.Range("A" & Application.Rows.Count).End(xlUp).Row
With msg
.To = sh.Range("A" & i).Value
.CC = sh.Range("B" & i).Value
.Subject = sh.Range("C" & i).Value
.htmlbody = "Test" & sign
.attachments.Add sh.Range("E" & i).Value
If sh.Range("E" & i).Value <> "" Then
End If
.display
End With
Next i
End Sub
Uitvoer van de macro in het testbestand (zonder juist gedefinieerd pad voor bijlage) geeft een email van regel 3 (onderwerp 2) zonder bijlage.
Uitvoer van de macor in het testbestand met een juist gedefinieerd pad voor bijlage geeft een email van regel 4 (onderwerp 3) met bijlage van Onderwerp 2 en 3 (C: Pad2 en C: Pad3).
Ik zou graag per regel een email naar de juiste afzender met de juiste bijlage en het onderwerp/tekst van de email in Excel gedefinieerd, op mijn beeldscherm zien, zodat ik deze kan checken en zelf (handmatig) kan verzenden.
Wie kan mij helpen om de VBA code te fine-tunen?