bulletproof Inloggen in ftp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vooysssss

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Ik heb geprobeerd om via bulletproof een ftp servertje op te zetten. Het probleem is dat ik niet kan inloggen op mijn ftpserver zowel van binnen als buiten mijn thuisnetwerk. Ik krijg wel een login scherm maar als ik op login klik gaat die niet verder.(ik krijg dus geen foutmelding). Ik heb andere test accounts aangemaakt met voldoende rechten enzo maar het lukt niet.

Heeft iemand en idee hoe ik dit op kan lossen??

Paul

Gedeelde mappen gemaakt? met lees en eventueel andere rechten?

Binnen in je netwerk, kun je hem eigenlijk niet testen, wel met deze.

Heb je ook een dns naam eraan hangen?, niet zo belangrijk, maar toch.

En een andere poort gekozen dan de 21? en ook doorgemapt in de router?
Ook een vast ip adres werk prettig, en in BP een statisch adres, en niet de dynamische gebruiken.

ja heb gedeelde mappen gemaakt. poort 5000. vast ip. Ik heb wat screenshots toegevoegd misschien kan je hier wat mee. Ik heb alles ingesteld zoals in een handleiding op internet stond beschreven. Ik geef toe de kwaliteit van de screenshot is niet best maar anders werd het te groot.

Oja, dns naam instellen waar moet dat en wat moet ik daar invullen???

Bijlagen

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    97,3 KB · Weergaven: 54
Kan zo ook niet zien, wat er mis is.

Heb je het nog geprobeerd met net2ftp?

Wat is je ip adres?

ja heb ik geprobeerd maar werkt niet er staat niet bij waarom niet. mijn ip-adres is 87.211.159.238 . Als je wil proberen om verbinding ermee te maken kan je testaccount als inlognaam en als wachtwoord proberen. men pc staat trouwens niet de hele dag aan maar ik wil er wel voor zorgen dat hij savonds van 18:30 tot 1900 aanstaat. Ik heb trouwens een paar keer een vriend gevraagd of hij t wou proberen maar hem lukte het niet.

Laatst bewerkt:
Ik krijg "no route to host", maare, je kunt het zelf testen, met de link die ik gaf.

Meld je aan bij No-Ip.com, b.v., kun je met een naam gaan werken, als het bedoeld is als alleen een FTP server.

Ik heb alles opnieuw ingesteld en het werkt nu via de link. Alleen een vriend van me lukt het nog niet (moet hij nog iets doen ofzo??). Via www.net2ftp.com lukt het hem ook niet maar mij wel. doet hij dan wat verkeerd of kan dat??

Oja, nog bedankt voor je hulp.

Lauwe loene,:( krijg geen verbindig, nog met NO-IP iets gedaan?

Is je adres wel goed? kijk eens met deze site.
Die je overigens ook in BP kunt testen.

PS, met de FTP cliënt van TotalCommander krijg ik wel contact met Paul's Server, alleen het inloggen wil niet.

Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid. Ik ben opnieuw begonnen (nieuwe accounts opnieuw poorten opgezet en dergelijke). daarnaast kan het kloppen dat je geen verbinding krijgt van mijn ftp server staat niet continu aan.(ja dat ben ik in de toekomst wel van plan om te gaan doen).

Als ik trouwens van uit mijn computer waar de ftpserver op draaid naar www.net2ftp.com ga en ik kan daar inloggen op mijn ftp. zou het dan vanaf elke computer moeten werken???(ik bedoel dan van buiten mijn eigen netwerkje)

met no-ip heb ik nog niks gedaan omdat mijn ipadres van buiten 87.211.159.238 nog niet veranderd is zover ik me kan herrinderen dus ik zie daar nog niet echt de noodzaak van in. (wel leuk voor de toekomst trouwens)

Bijlagen

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    67,6 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan