soiza
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 nov 2002
oi joi joi, leuke dingen die pc's.
Na het leesvoer doorgenomen te hebben en de stappen te hebben ondernomen om het probleem aan te gaan was ik blij dat dit probleem was opgelost. Althans dat dacht ik. Tot vandaag weer de melding
mis een bestand "system" in C:\Windows\system32\config\
Bestand lijkt dus corrupt te zijn, alweer alle stappen ondernomen.
Maar niets helpt. Na een schone installatie bleek opeens alles opgelost te zijn. Helaas, helaas, zelfs na een schone installatie komt dit probleem terug. Contact met computerboer gehad maar die wist ook geen raad... Ik heb gegoogled maar alles wat ik probeer het helpt niet. Ik denk dus dat het hardware matig is ..? Vandaar dat ik enkele produkten terug naar de computerboer stuur om nieuwe te mogen ontvangen Ik weet het anders ook niet meer..
De specs:
ASrock K7S8X - SIS746FX - BIOS 2.20a - Ver. 3.01
AMD Athlon 1700XP +
Coolermaster Aero. 7 CPU Koeler
Infineon DDR 256Mb PC2700
ASUS V9180 Magic - 64Mb 4*/8* AGP - TV-Out
IBM Deskstar 40Gb 7200Rpm
ASUS CD-rom
LG Brander
Soundblaster Live Digital 5.1
Onboard LAN
300 W Voeding
De stappen die ik heb ondernomen
DIT MOEST NIET EEN NIEUWE THREAD WORDEN!
DIT KAN ANDERS WEL VERWIJDERD WORDEN.
Na het leesvoer doorgenomen te hebben en de stappen te hebben ondernomen om het probleem aan te gaan was ik blij dat dit probleem was opgelost. Althans dat dacht ik. Tot vandaag weer de melding
mis een bestand "system" in C:\Windows\system32\config\
Bestand lijkt dus corrupt te zijn, alweer alle stappen ondernomen.
Maar niets helpt. Na een schone installatie bleek opeens alles opgelost te zijn. Helaas, helaas, zelfs na een schone installatie komt dit probleem terug. Contact met computerboer gehad maar die wist ook geen raad... Ik heb gegoogled maar alles wat ik probeer het helpt niet. Ik denk dus dat het hardware matig is ..? Vandaar dat ik enkele produkten terug naar de computerboer stuur om nieuwe te mogen ontvangen Ik weet het anders ook niet meer..
De specs:
ASrock K7S8X - SIS746FX - BIOS 2.20a - Ver. 3.01
AMD Athlon 1700XP +
Coolermaster Aero. 7 CPU Koeler
Infineon DDR 256Mb PC2700
ASUS V9180 Magic - 64Mb 4*/8* AGP - TV-Out
IBM Deskstar 40Gb 7200Rpm
ASUS CD-rom
LG Brander
Soundblaster Live Digital 5.1
Onboard LAN
300 W Voeding

DIT MOEST NIET EEN NIEUWE THREAD WORDEN!
DIT KAN ANDERS WEL VERWIJDERD WORDEN.
Laatst bewerkt: