Bundespolizei virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sniper3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Berichten
4
Hallo iedereen,

ik heb gisteren het bundespolizei virus opgelopen. Ik heb in meerdere threads gelezen dat deze het hele systeem blokeerd, maar het lijkt dat hij dit bij mij niet doet.... Gisteren had ik de overlay popup, maar nadat ik de pc opnieuw had opgestart, was de popup nergens te bekennen.

Ik heb daarna avast gedraaid, malwarebytes, spybot search & destroy, en combofix, maar deze lijken niets op te pakken.

Wel heb ik in de appdata een map gevonden met het bundespolizei plaatje en een text file met mijn IP, maar de .exe staat er niet tussen.

Wat kan ik verder doen? Ik heb met systeem herstel het naar een eerder punt terug gezet, maar dit is waarschijnlijk niet genoeg.

Zijn er programmas op de markt die deze .exe oppikken?

Ik heb de hijackthis en combofix log in de volgende post toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

hijackthis worden hier niet behandeld kan je beter even bij nucia plaatsen;)
 
Druk bij het opstarten van je pc op f8 zodat je het volgende scherm krijgt

[smallimg]http://www.personalcomputerfixes.com/wp-content/uploads/2011/01/safemode.jpg [/smallimg]

kies daar voor "Safe mode with command prompt" of "veilige modus met opdrachtpromt".

de pc zal nu starten met een opdrachtpromt venster:

[smallimg]http://www.justanswer.com/uploads/Claws224/2009-04-01_044828_Safe-Mode_Command-4.jpg [/smallimg]

typ daar in "RegEdit" en druk op enter

verwijder in het register de volgende waardes:

[random] staat voor een random getal :)

Code:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant\ACMru\5603
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache "[RANDOM].exe"
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant\ACMru\5603 "000 = [RANDOM].exe"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon "Shell = [RANDOM].exe"

herstart de pc door exit in het command prompt te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan