Bureablad bestand txt doorzichtig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Besturingssysteem
macOS Sequoia
Misschien een hele simpele vraag, maar weet iemand hoe je de achtergronden van je picto's op je desktop gelijk kan maken aan je wallpaper?

B.v.d

dit is niet echt wat ik bedoel...

dit zijn programma's voor icoontjes, en volgens mij kun je dit gewoon via je beeldschermopties doen...

ok, sorry als het niet is wat je bedoelde maar,
de progjes kunnen "2 kanten op werken", dus ook van bijv. een BMP een pictogram maken, die je dan vervolgens aan het progje op je buroblad kunt koppelen.

Zie Mijn Computer>Eigenschappen, ik meen onder Geavanveerd dat je hier de instellingen voor kan vinden. Windows XP kan dit idd zelf en je hebt geen extra proggie nodig.

Mijn computer->eigenschappen ??
Ik heb dit al eens gevraagd hier en ben er toen niet uitgekomen. Misschien kan er nu een oplossing komen.

Die staat daar toch ook?

attachment.php

(uit die thread)

Caveman, Dank voor het antwoord

was idd onder geavanceed

Daar heb je gelijk in Caveman, maar ik krijg die functie van transparante picto onderschriften niet aan de praat!

gewoon aanvinken toch??

ik hoefde em alleen maar aan te vinken en op toepassen te klikken en klaar was et. geen problemen aan deze kant...

Of in Windows logica, vink alles uit>toepassen>aanvinken>toepassen ?

Alle suggesties opgevolgd, niets gelukt. Zie bijlage voor de instellingen.

Bijlagen

• sjotje5.jpg
    sjotje5.jpg
    52,4 KB · Weergaven: 25
best wel vaag, ik heb alleen maar de optie "vallende schaduw voor namen van pictogrammen gebruiken" aangevinkt, voor de rest nx en het werkt bij mij wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan