Bureablad op 2 monitoren, verschillende resoluties

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hallo Allemaal,

Ik geloof dat ik gek wordt :P Wat ik wil is zo simpel maar het blijkt niet te kunnen ?

Mijn videokaart heeft 2 dvi uitgangen, op 1 zit de computer monitor, op de ander mijn tv.
De computer herkent netjes beide monitoren, de 1 als samsung, en de ander als panasonic.

Omdat de tv in een andere ruimte staat (andere kant vd muur) wil ik graag 2 indentieke beeldschermen, omdat
ik of vanaf de tv de pc bestuur, of vanaf het computer scherm. Dus gewoon een gespiegeld/gekopieerd beeld, maar
nu komt het, dat kan alleen met dezelfde resolutie ?

Natuurlijk is de tv groter dan de computer monitor en heeft deze een andere resolutie, is het nou echt
niet mogelijk om het beeld te spiegelen met 2 verschillende resoluties ?

Graag uw reactie op deze brandende vraag.

Groetjes,
Mark

ik weet niet welke software je gebruikt, maar weet wel dat het met nvidea wel kan, elk scherm een andere resolutie, op desbetreffende scherm klikken en resolutie instellen

djangoleone, woodymax geeft aan het beeldscherm te klonen.
Dan kan je dus NIET twee verschillende resoluties gebruiken.
Dit kan alleen met de instelling om je bureaublad uit te breiden naar het tweede scherm en dus niet te klonen.

Muchacho, dit vindt ik erg vreemd. Kan dat ook niet met software van een 3e partij ?

Waarom kan dat niet ?

Is het dan wel mogelijk om bv de taakbalk op beide schermen te laten weergeven, en een "hoofdscherm wissel knop" kan indrukken dat hij het 1e en 2e scherm wisselt ?

Graag reactie,

Hoop dat er een oplossing komt !
Groetjes,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan