Bureablad

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterlood

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Berichten
51
Goedenmorgen allemaal. Ik heb de volgende vraag. Op de èèn of andere manier zijn er allemaal foto`s op mijn bureablad geplaatst (eigenschappen voor beeldscherm)
Is het ook mogelijk deze weer te verwijderen? Bij voorbaat dank. Dick.:(
 
rechtermuis......verwijderen ?
Op het bureaublad staan meestal snelkoppelingen dus de bestanden zelf blijven gewoon op je pc....
 
bureablad.

Sorry als ik niet duidelijk was. Ik bedoel het bureablad (items) in "eigenschappen voor beeldscherm"Ik werk met win.XP. Groeten Dick.:eek:
 
Komen die ook zichtbaar óp je bureaublad of staan ze alleen maar in de lijst? Zijn het voor jou bekende foto's?
 
Ik heb gekeken bij mijn eigen wallpapers. Die staan onder c:>windows\web\wallpaper maar dat zijn bij mij alleen de bekende van windows. Mijn eigen foto die ik als wallpaper heb kan ik alleen terug vinden op de plaats waar ik hem bewaar. Er staan er ook wat onder c:\windows

En in het register:

start -> uitvoeren -> regedit intikken -> bewerken bovenaan aanklikken -> zoeken aanklikken -> wallpaper intikken dan staat er in het rechter venster een naam : wallpaper. Rechts klikken en dan de foto's die daar vermeld staan verwijderen.

voorzichtig met het register :) Als je niet precies weet wat je doet eerst een backup maken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mumzel. Ik ga het proberen. Nog een fijne dag verder. Groet Dick.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan