bureau accessoires

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik vind deze niet meer terug in de lijst van alle programma's. hoe herstel ik dit

(ik wil de post-it kaartjes gaan gebruiken en daar kom ik nu niet bij)

Je kunt de map terug proberen op te zoeken of deze combinatie is uittesten: Configuratiescherm-> software -> Windows onderdelen verwijderen/wijzigen --> vinkje bij Bureau-accessoires weghalen->computer opnieuw opstarten-> vinkje wederom plaatsen en vervolgens klik op Toepassen
groeten Aquino

dag aquino
het onderdeel bureau accessoires is niet te vinden bij windows onderdelen in en uitschakelen. 'verwijderen/wijzigen' zie ik niet....

Kun je niet ergens op een lege plek klikken met de rechtermuisknop en naar eigenschappen gaan normaal heb je dan een knop om het een en ander te veranderen aan je startmenu. Kun je eventueel een schermafdrukgeven van wat je ziet momenteel als je startmenu opent je kunt ook is ien of hier iets in staat C:\WINDOWS\Start Menu\Programma's

Laatst bewerkt:
je veronderstelt teveel kennis. waar moet ik op 'alle bestanden' klikken?

Ja dat bedoel ik. Anders moet systeemherstel doen kun je op opzoeken bij programm's en onderdelen in het zoekvak van je startscherm

Hoi,
Kijk in het volgende path of hij daar aanwezig is:
C:\Users\jouw accountnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories ......
Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aanvinken bij mapopties (run>control folders)
Probeer anders sfc /scannow via de command prompt als administrator.
Als een installatie dvd hebt kun je een repair doen.
Lukt dit allemaal niet heb ik een link (Eng) voor je om je snelkoppelingen (want dat zijn het) te herstellen.
Als het alleen om de plaknotities gaat ga dan naar C:\Windows\system32\StikyNot.exe>muisklik rechts>snelkoppeling maken>ja naar bureaublad (na de melding dat hier geen snelkoppeling kan worden gemaakt).
In principe kun je daar alle programma's terugvinden die normaal d.m.v. een snelkoppeling in de map "bureau-accessoires" staan. Met Engelse naamaanduidingen dat wel.
Als administrator kun je evt. een nieuwe map bureau-accessoires aanmaken en daar alle snelkoppelingen van die programma's weer in plakken.
Welke versie van Win 7 heb je en ook SP1?

Laatst bewerkt:
dank voor de reacties. maar 'ineens' waren ze er weer, de bureau-accessoires. Het probleem heeft zichzelf dus opgelost. Voor mij blijft het een raadsel hoe deze zomaar zoek konden raken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan