Bureaublad en taakbalk reageren niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReAlzZ

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Beste mensen, soms heb ik een klein probleempje met taakbalk en bureaublad.
Namelijk als ik bijv: een snelkoppeling op de taakbalk wil aan klikken dan gebeurd er niks, reageert niet enz.
Dit werkt overginds dan ook niet op het bureaublad, ik snap er egt helemaal niks van.
Als Ctrl+Alt+Del doe en dan taakbeheer start dan werkt alles even 5 seconden ofzo.
Heb al paar keer systeem herstel gedaan maar heeft niet geholpen.
Enig idee wat het probleem kan zijn?
Ps ik gebruik windows 7
Hoor het heel graag
Mvg Martin

het probleem duidt op een vastlopende (crashende) pc,
dit zou je dan ook moeten oplossen,
waar het doorveroorzaakt wordt kan veel zijn

voldoet je pc aan de minimale systeem eisen voor windows 7,
zou nee downgrade je OS.

Zou ja zou je kunnen kijken om je pc op te schonen begin met http://ccleaner.com dit is een gratis,
maar zeer effectief programma gebruik het zelf elke dag deze gooit alle troep van je pc, denk aan achtergebleven bestanden van het internetten of downloaden of installeren van software, gooi hiermee alle programma's eraf die je niet nodig hebt, doe een restart, vergeet ook niet de registry scan en maak eerst een backup dit doet het proggramma allemaal voor je.:cool::p

succes

Het voldoet gewoon, eigenlijk begon het probleem toen ik een prograamtje downloade, dit was iets om filmpjes mee te editte, volgens mij lag het probleem bij bigseekpro toolbar die het programma installeerde.
Heb deze verwijdert en systeemherstel gedaan enz.
Dit hielp een tijdje maar nu heb ik het probleem weer.
Ps ccleaner heb ik al lang gebruikt en register scans enz.. helpt allebei niet egt veel.
Hoop dat je hier wat meer mee kunt.
Mvg Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan