bureaublad en taakbalk verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yox

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2011
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een probleem en kom er niet uit.
Ik zetten vanmorgen mij laptop aan en waar normaal het bureaublad zichtbaar wordt kreeg ik alleen 'deze computer' ook mijn taakbalken waren nergens te bekennen.
explorer.exe opnieuw op gestart. maar dit opende alleen deze computer.
Toen op gestart in veilige modus maar daar het zelfde probleem.
Een systeem herstel gedaan maar ook dit werkt niet.
Ik snap niet wat ik nu verder kan doen.
De computer doet het voor de rest wel maar alles moet via deze computer.

hopelijk heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen.
 
hoe is het gekomen? Windows de laatste keer bruut afgesloten door stroom te onderbrekend, handmatig uit te zetten of door een vastloper van een of ander programma?
 
:confused:Phuuuh ... ALS je nergens handelen kan en niets mee beginnen ( ook nie via veilige modus :( ) is het nie beter Laptop herinstalleren ?? :(
---------------
Sorry madmuppet ...die stereo was...:(
 
Laatst bewerkt:
hoe is het gekomen? Windows de laatste keer bruut afgesloten door stroom te onderbrekend, handmatig uit te zetten of door een vastloper van een of ander programma?
nee gewoon afgesloten gistermiddag dus daarom snap ik het niet.
 
als je op de windows toets druk krijg je dan de taakbalk ook niet te zien ?

als je een snelkoppeling naar je bureaublad maakt krijg je die dan wel te zien of ook niet ?

rechtermuisknop op bureaublad>>>>beeld>>>>bureaublad pictogrammen weergeven staat dat aangevinkt ?
 
Als je kans ziet, Taakbeheer starten > Bestand > Nieuwe taak (Uitvoeren) > cmd > sfc /scannow
 
Hoe bedoel je als je kans ziet ?
Kans om taakbeheer te openen (CTRL + SHIFT + ESC)?
 
taakbeheer alles doet het en ook sfc /scannow al geprobeert maar vond niks. en het bureau blad is er niet dus met rechtermuis knop klikken levert geen enkele actie op.
 
Welk besturingssysteem? Heb je misschien voor de laatste keer afsluiten nog een toepassing oid geinstalleerd, of heb je gezien dat er updates geinstalleerd werden (Windows, Adobe, Java enz.)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan