Ivano33
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2009
hallo allemaal,
Ik heb laatst het 22 inch LG W2261V beeldscherm gekocht op een PC met de Nvidia 9500 GT. (Windows Vista)
Nu als ik mijn computer opstart zijn er zwarte balken om het scherm heen.
De resolutie staat op de fabrieksinstellingen (1920x1080) maar toch zijn er zwarte lijnen.
In de Nvidia instellingen heb ik de resolutie op 1680x1050 gezet, dan vult het hele scherm met dezelfde kwaliteit. (deze instellingen wil ik dus behouden.
Maar als ik de computer opnieuw opstart springt de resolutie over (na 2 seconden met vol scherm op het bureaublad te zijn geweest) naar de fabrieksinstellingen. (dus weer zwarte balken).
Mijn vraag is hoe kan ik de resolutie blijvend maken.
en ja
ik heb overal op toepassen gedrukt en in de windows instellingen het ook veranderd. (zelfs in het beeldscherm menu). Maar hij blijft maar niet op de andere resolutie na het opnieuw opstarten.
P.S. srry als dit een double post is.
Alvast bedankt
Ik heb laatst het 22 inch LG W2261V beeldscherm gekocht op een PC met de Nvidia 9500 GT. (Windows Vista)
Nu als ik mijn computer opstart zijn er zwarte balken om het scherm heen.
De resolutie staat op de fabrieksinstellingen (1920x1080) maar toch zijn er zwarte lijnen.
In de Nvidia instellingen heb ik de resolutie op 1680x1050 gezet, dan vult het hele scherm met dezelfde kwaliteit. (deze instellingen wil ik dus behouden.
Maar als ik de computer opnieuw opstart springt de resolutie over (na 2 seconden met vol scherm op het bureaublad te zijn geweest) naar de fabrieksinstellingen. (dus weer zwarte balken).

en ja

P.S. srry als dit een double post is.
Alvast bedankt

Laatst bewerkt: