Bureaublad geen wallpaper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaas Knabbelaar

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
30
Nadat ik het programma unlockker assistant had gebruikt om een bestand (exe) dat ik niet kon verwijderen te verwijderen (het stond op het bureaubad), gaf hij gelijk de melding (op het bureaublad dus niet een pop up) dat activex (of zoiets, weet niet meer precies) uit stond. Ik probeerde de tips die er stonden op te volgen maar niks lukte. Ik heb toen ccleaner en registery mechanic erover laten lopen en de computer opnieuw opgestart. Maar toen kreeg ik dit.

[smallimg]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/16/1242469399-680.png[/smallimg]

Belangrijk: Ik heb xp, ik gebruik windows blinds dus ik heb geen vista

Kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je afbeelding aangepast en klikbaar gemaakt. Klik op de knop "Aanpassen" om te zien hoe ik dat gedaan heb.

Kun je even een screenshot plaatsen met de instellingen van je bureaublad in Windows Blinds?
 
ik heb ontdekt dat die zwarte stook (zie eerste screen) aan de linkerkant een deel van mijn walpaper is.
 
Ik heb even geen Xp in de buurt om de kijken, maar heb je soms de weergave zo staan dat er een webpagina op je bureaublad weergegeven wordt. (Active desktop)
 
Probeer eens het volgende.

1. Sluit alle programma's
2. Druk op ctrl+alt+delete
3. Ga naar het tabblad processen
4. Zoek hier in de kolom Procesnaam naar iexplore.exe
5. Indien je deze hebt gevonden, klik deze dan aan en klik vervolgens op de knop Proces beëindigen
6. indien dit heeft geholpen, laat dan eens een anti-spyware programma over je computer heen rennen zoals bijvoorbeeld Ad-Aware
 
Slotje is niet nodig, hier wordt niet gedaan dat tegen de voorwaarden van Helpmij is. Je kan de status van de vraag op "Opgelost"zetten rechts onder op de pagina.:)
 
bedankt crash voor het oplossen van mijn probleem. Maar ik heb door jouw nog een vraag gekregen. Wat is active desktop? Is dat een internet paginaop je buraeaublad? en moet je daar wat voor downloaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan