bureaublad;groen mandje over pictogram

• Onderwerp starter Onderwerp starter evers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evers

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Op mijn bureaublad zit over de meeste pictogrammen een groen mandje met het teken van kazaa.
Kan iemand mij vertellen hoe ik die weg kan krijgen ??

Henk

kijk binnen kazaa eens wat je allemaal beschikbaar hebt gesteld aan de rest van de wereld................. (welke schijf / schijven / mappen ?)

Laatst bewerkt:
mijn kinderen gebruiken kazaa en ik niet ;dus van de reactie snap ik niks.....

Geplaatst door gast0225
kijk binnen kazaa eens wat je allemaal beschikbaar hebt gesteld aan de rest van de wereld................. (welke schijf / schijven / mappen ?)
Met andere woorden, kijk eens wat je in Kazaa aan bestanden/mappen deelt.
(of laat de kinderen dat aangeven)

Je probleem heeft waarschijnlijk met Kazaa te maken.:)

Laatst bewerkt:
ok, ok, ik was wellicht een beetje te popie jopie……

kijk eens -vanzelfsprekend binnen Kazaa- bij :

opties
zoek bestanden om te delen
mappenlijst

maak eens een schermafdruk van wat je NU ziet en voeg die eens als bijlage toe in je volgend bericht.

Enne Crash,

als jij quote, dan kan ik een gruwelijke taalfout van mij niet herstellen............... ;)

mappen hebt gesteld VOOR
moet zijn :
mappen hebt gesteld AAN

Laatst bewerkt:
kazaa

hierbij in de bijlage het groene mandje
het 6e tekentje

Evers, het is al wat later dus nog eens wat Pasja al zei.
Zo'n tekentje over iets heen betekend bij KaZaa: "dit deel ik met andere mensen". Zodra de kinderen dan KaZaa opstarten zien andere mensen van KaZaa welke muziek of wat dan ook gedeeld wordt.
Start het programma KaZaa op. Je ziet dan aan de bovenkant allerlei informatie. Klik op opties en kijk naar zoiets als bestanden delen/share.
Blader gewoon eens alles door en haal dan je kinderen erbij :) Zij kunnen het zeker zo goed uitleggen.
Plaats maar geen een schermafdruk. Het is al erg genoeg dat de halve wereld ziet wat jij op je pc hebt staan. Tenminste...........daar lijkt het tenminste op.

Het is de bedoeling dat er in dat soort verkenner alleen een vinkje komt te staan voor de muziekmap die zij willen delen met de andere mensen. KaZaa zet er dan wel een paar vinkjes bij zoals C:\ Mijn documenten \ muziek maar zeker niet voor programma's ;)

Laatst bewerkt:
oke, die gedeelde map ken ik wel en zelfs als ik niks wil delen blijft alles staan.Even logisch nadenken;als ik kazaa met alles daaraan verwijder en later weer installeer zou het dan weg zijn??(Muziekbestanden die ik wil bewaren kan ik apart zetten)

Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan