Bureaublad ondersteboven

Status
Niet open voor verdere reacties.

skyler110

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Ik heb een probleem met mijn pc (monitor)
als ik mijn computer opstart dan krijg ik zo dat beeld van windows xp tot nu toe is alles goed maar als ik dan eenmaal mijn
code moet in tikken dan staat mijn schrem ondersteboven en ook mijn buraeublad, alles is dan ondersteboven.

Bedankt voor jullie hulp

Heb je toevallig een Dell? Die heeft nl een toetsencombinatie waarmee je de desktop kunt draaien.

Sommige andere pc's hebben het ook, daar kun je het instellen via rechtsklik op desktop - eigenshappen - instellingen - geavanceerd

Anders is het wellicht een virus/malware?

Heb je toevallig een Dell? Die heeft nl een toetsencombinatie waarmee je de desktop kunt draaien.

Niet alleen del maar de intel drivers hebben die sneltoets

is CTRL - SHIFT - Pijltjes toets (uit mijn hoofd naar boven maar dat vergeet ik altijd probeer de anderen ook even)

Ellasar, dacht dat het CTRL+ALT en pijltjes toets is.

Hier in Vista ook niet, maar weet dat het XP wel zou moeten werken. We pakken nieuwe collega's daar wel mee, als ze hun pc niet opslot zetten en van hun plek lopen.:p

Hier in Vista ook niet, maar weet dat het XP wel zou moeten werken. We pakken nieuwe collega's daar wel mee, als ze hun pc niet opslot zetten en van hun plek lopen.:p

haha lol, ja strax is op een andere xp pc proberen, want ik realiseer me nu dat er hier een nvidia kaartje inzit.

EDIT: wij belgen weten wat een decoupeerzaag is :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan