Bureaublad pictogrammen en startmenu niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavava

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2010
Hallo,

na het kijken van een film in 2 delen gister gebeurde er iets vreemds. Mijn Samsung beeldscherm deed een AUTO ADJUST en direct daaropvolgend was het enige wat ik nog kon zien op mijn bureaublad mijn bureaublad achtergrond. Al mijn snelkoppelingen en mijn taakbalk + startmenu zie ik niet meer.
Ik kan wel met de rechter muisknop een nieuwe map aanmaken. Als ik deze verken kan ik in de verkenner zien dat alles wat op het bureaublad stond er gelukkig nog gewoon steeds is, maar het is dus niet zichtbaar. Als ik bijvoorbeeld vanuit de verkenner een browser open, of een mp3, dan lukt dit wel, maar krijg ik het betreffende programma niet in beeld. Ik hoor dus de mp3, maar zie geen winamp.
Iemand een idee welke instelling ik waar aan moet passen om alles weer normaal in beeld te krijgen?
Vr. dank
Marcel

Het lijk terop dat de resolutie op je scherm kleiner ingesteld staat als de resolutie van je computer.

Probeer eens een grotere resolutie te selecteren op je beeldscherm.
Of zit er een knop op met auto ajust, misschien veranderd hij het weer terug.

Daarnaast kun je ook nog proberen de stekker eruit te halen(van je beeldscherm) en misschien wordt hij dan gereset.

Grt.

Rens

Ik ben het met Rens eens,
maar het kan ook zijn dat je pc denkt dat er 2 schermen zijn aangesloten en dattie alles op het 2e scherm denkt weeer te geven.
Kijk even bij je beeldschermeigenschappen in je configuratiescherm.

Groeten Marcel

Opgelost

Thanks Rens!

Het is opgelost: stekker in en uit deed de truc. Hoe makkelijk is t ook soms he...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan