Bureaublad; pictogrammen schikken op naam gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Als ik op het bureaublad 'sta' klik met rechtermuisknop, en dan op pictogrammen schikken op naam, dan gebeurd er ...niets.
Er komt een rondje voor deze optie, geen vinkje.

Hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen om deze optie wel levendig te maken?

Windows XP dus...
 
er staat ook een zwart rondje (geen vinkje zoals bij automatisch schikken) op naam staan en dan L.muisknop dan moet dit veranderen
maikel
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat doet ie dus niet...


wordt niet vrolijk van al die fouten in windows xp.....

1 week gloednieuwe Pc met de nieuwste software, inmiddels Postvak in al zomaar weg
en bureaublad is statisch geheel

Zelfs als het puntje er staat veranderen de pictogrammen niet


:rolleyes: ;)
 
De link is mij ff onduidelijk

Ja ik heb de allernieuwste update erop (via toegestuurde CD ROM) en krijg online meldingen over updates.
Alles is nu up to date wat dat betreft!
 
Die link gaat over spyware ed. Lees het even op je gemak door, dan begrijp je een beetje wat spyware is, en weet je ook wat je moet doen om er vanaf te komen.

Pim
 
oké ben naar die link gesurfd en heb alles gedaan wat er stond inclusief de log opgestuurd
Ben benieuwd....:thumb:
 
Ben naar de PC winkel geweest. Was de eerste keer dat ie hiervan hoorde.
Geprobeerd inderdaad hij doet het niet
Geprobeerd bij zijn PC's: DOEN DIT OOK NIET

Conclusie: die optie zit niet meer in XP

Als jullie deze optie aanklikken, zet ie dan wel de pictogrammen op het bureaublad op alfabetische volgorde??????

Wat de betekenis is van de overige opties is me trouwens een raadsel: punten ed:confused:
 
kijk in help en ondersteuning en toets pictogrammen schikken en je krijgt dit.zou het er dan op staan?

De bureaubladpictogrammen rangschikken
Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad.
Wijs Pictogrammen schikken op aan en kies een van de opdrachten in het submenu. Zie de tabel voor een overzicht van de beschikbare opdrachten. Klik op Functie
Naam De pictogrammen worden gerangschikt in alfabetische volgorde.
Grootte De pictogrammen worden gerangschikt op grootte. Als het pictogram een snelkoppeling naar een programma is, wordt de grootte van de snelkoppeling gebruikt.
Type De pictogrammen worden gerangschikt op type. Als u bijvoorbeeld snelkoppeling hebt naar verschillende PowerPoint-presentaties, worden deze naast elkaar geplaatst.
Gewijzigd De pictogrammen worden gerangschikt op wijzigingsdatum.
AutoSchikken De pictogrammen worden gerangschikt in kolommen aan de linkerzijde van het scherm.
Uitlijnen op raster De pictogrammen worden uitgelijnd volgens een onzichtbaar raster op het scherm. Het raster zorgt ervoor dat de pictogrammen netjes naast en onder elkaar komen te staan.
Bureaubladpictogrammen weergeven Alle bureaubladpictogrammen worden weergegeven of verborgen. Wanneer deze opdracht gemarkeerd is, zijn alle pictogrammen zichtbaar.

Verwante onderwerpen
 
Ja dat had ik ook allemaal al gezien

Punt is echter DAT IE DAT NIET DOET

Mijn nieuwe PC met Windows XP niet

In de PC winkel 3 PC's met windows XP niet

Vraag is dus (elders) doet XP dit bij jou wél?

:confused:
 
Bij mij dus wel, XP SP1 Home. Heb alleen aangevinkt "Bureaubladpictogrammen weergeven" middels rechtsklik op bureaublad/Pictogrammen schikken op, en meer niet.
 
in mijn documenten staan ongeveer 12 mappen als ik alles door elkaar haal en ik klik op schikken op naam dan komt a als eerste map (a =eerste letter van mapnaam) en daarna in alfabetische volgorde de andere mappen.
sorry maar BIJ MIJ DOET IE DIT WEL.
 
Mogelijk heeft het te maken met Beheerder/Administrator qua inloggen maar heb daar verder geen verstand van, anderen vast wel. :D
 
Dat is duidelijk
De winkel heeft dit dus zelf ook niet op orde
Het is niet gewoon
Ze moeten maar zien dat ze dit in orde maken
Wie weet wat er verder nog niet goed zit
Kan die winkelmedewerker wel onbelangrijk vinden, ik vind het wel handig en wil gewoon dat ie doet wat ik aangeef:confused:
 
je hebt groot gelijk.
die winkelbediende bepaald toch niet of dit onbelangrijk is.het zit erop en het moet gewoon werken punt
en hij maakt zich makkelijk van je af door dit te zeggen.
maar vraagje ben je alleen de beheerder op die pc?
start>pictogram naast je naam klikken>dan hetzelfde pictogram aanklikken.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
je hebt groot gelijk.
die winkelbediende bepaald toch niet of dit onbelangrijk is.het zit erop en het moet gewoon werken punt
en hij maakt zich makkelijk van je af door dit te zeggen.
maar vraagje ben je alleen de beheerder op die pc?
start>pictogram naast je naam klikken>dan hetzelfde pictogram aanklikken.

start>pictogram naast naam aanklikken>zit nog stap tussen.....?! als ik het pictogram rechts in lijst afbeeldingen zo direct aanklik gebeurt er niets, als ik kies voor de optie 'andere afbeelding kiezen', dan krijg ik een nieuw menu met inderdaad dit plaatje, mijn naam (inmiddels gewijzigd van user in mijn naam, weer iets ontdekt!, bedankt) met daaronder beheerder van deze computer.

Klopt dit? Omdat andere zaken ook niets doen als ik ze aanklik, ga ik al twijfelen...:rolleyes:

:thumb:
 
Ps ik kan in dit menu ook geen Net.Passport aanmaken. Of ik daar al baat bij heb weet ik niet, maar toch, hij moet het toch gewoon doen:eek:

De wizard kan geen verbinding met het Internet maken of de webservice heeft een ongeldige wizardpagina geretourneerd.

????
Ik heb een vaste internetaansluiting dus daar ligt het niet aan lijkt mij
:confused:
 
zal er ook wel mee te maken hebben. ik twijfel wel of jij wel beheerder bent van je pc en dat daarom bepaalde functies ontoegangkelijk zijn voor jou.
alleen weet ik niet hoe je dat zeker kunt weten,mischien moet je een topic starten met de vraag hoe je dat kan nagaan.
suc6 ermee
 
Bij mij doet hij het deels op alphabet. Zie bijlage, net op naam gesorteerd.
 

Bijlagen

  • bureaublad.gif
    bureaublad.gif
    61,4 KB · Weergaven: 73
Geplaatst door maikel9
zal er ook wel mee te maken hebben. ik twijfel wel of jij wel beheerder bent van je pc en dat daarom bepaalde functies ontoegangkelijk zijn voor jou.
alleen weet ik niet hoe je dat zeker kunt weten,mischien moet je een topic starten met de vraag hoe je dat kan nagaan.
suc6 ermee


Dit heb ik nagekeken, ik ben beheerder van mijn PC zonder gast,
dus dat kunnen we uitsluiten:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan