Bureaublad pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Armando1993

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Berichten
25
hallo, sinds een tijdje zijn de ruimtes rondom de tekst van de pictogrammen opgevuld met een kleur, hoe krijg ik dit weg, dus zodat de de ruimte rondom de tekst doorzichtig is?
 

Bijlagen

  • bureaublad.JPG
    bureaublad.JPG
    36,6 KB · Weergaven: 43
hallo, sinds een tijdje zijn de ruimtes rondom de tekst van de pictogrammen opgevuld met een kleur, hoe krijg ik dit weg, dus zodat de de ruimte rondom de tekst doorzichtig is?

Rechtermuisknop op deze compoter, dan op eigenschappen, naar het tabje geavanceerde. Dan onder prestaties op instellingen klikken en zet0 het vinkje bij Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op burealblad.
 
Ook vaak gehad, probeer het volgende eens (bij mijn computer heeft deze methode geholpen)

Klik met je rechtermuisknop op Deze computer» Geavanceerd » » klik op de knop Instellingen onder Prestaties » zet een vinkje bij Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad gebruiken
 
stond al aangevinkt, ik heb alle vinkjes weggedaan en toen weer terug maar de vakjes zijn nog steeds opgevuld met een kleur. echt raar want ik kan me ook niet herinneren dat ik instellingen heb veranderd.
 
Rechtsklik op bureaublad > Pictogrammen schikken op > Vinkje weghalen bij webonderdelen op het bureablad vergrendelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan