bureaublad plaatje wordt niet vertoond, om te beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kosjka

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2001
Berichten
100
Daar begon het mee. Ik heb een achtergrond op het bureaublad. Ik zie dat wel tijdens het opstarten van de pc maar eenmaal klaar is de achtergrond een effen kleur, geen foto.
Daar lette ik niet eens zo op. Vervolgens kreeg ik gisteren een melding over bepaalde bestanden die ik zou moeten herstellen mbv de W XP cdrom. Omda tik geen tijd had klikte ik het weg, in de veronderstelling dat ik eht vandaag wel weer zou kunnen.

Vandaag deed explorer vreemd, sloot zichzelf een paar keer af.
Ik dacht weet je wat; ik doe ene systeemherstel.
Dat lukte niet. Na de melding "Gemaakte wijzigingen van station H na dit punt niet ongedaan kunnen worden omdat dit station uitgesloten is van controle of uitgeschakeld of verwijderd is" ging ik gewoon door. Klik op volgende om het punt te herstellen dat ik koos, maa rdan gebeurt er niets.

Als ik de externe harde schijf, die als H wordt getoond, verwijder is ook de hele H weg en wordt niet meer vermeld in de verkenner.

Nou, als iemand hier iets zinnigs van kan maken ben ikzeer dankbaar.
En anders tips?
 
Hoi,
je zou het volgende kunne proberen. Doe je Windows XP-installatie/herstelcd in het cdromlaadje. Ga dan naar Start>Uitvoeren en typ sfc /scannow
Als ik de externe harde schijf, die als H wordt getoond, verwijder is ook de hele H weg en wordt niet meer vermeld in de verkenner.
Dat is vrij logisch:).
 
verkeerde cd

vreemd, ik probeer wat jij zegt maar hij geeft dan aan dat ik de xp professional moet plaatsen terwijl ik de home edition heb.
Nu gaat hij niet verder.

De H schijf benoeming wordt ook over geslagen.
dus opsomming is
c d e f g i j k l
Dat is toch niet normaal?
 
Als er geen H-schijf bestaat(dus als jij die niet op je pc hebt aangesloten), is het vrij logisch dat de pc hem ook niet toont. Maar kan je ook aan XP-Professional cd komen, om het met die cd te proberen? Je kan ook proberen van je Windows XP cd op te starten, dan de Herstel optie te kiezen en dan chkdsk /r in het scherm typen wat je te zien krijgt.
 
Controleer of je nog in "software" kunt komen en in 't register,is dit niet mogelijk dan ben ik bang dat je 't slachtoffer bent geworden van spyware/virus o.i.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan