bureaublad thema's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ik ben aan het knoeien geweest met mijn bureaubladthema's. Ik had wat van Themeworld gedownload en dat kwam niet in de goede map terecht.

Ik heb nu denk ik per ongeluk de inhoud van 'bureaubladthema's' die bij de instellingen staat gewist. Want als ik daarop klik opent ie niets meer, alleen heel snel een zandlopertje en dan niets..... Hoe haal ik die in hemelsnaam weer terug?

-Kan Program.exe niet vinden-

Dat is de foutmelding die ik krijg....

Ik gebruik geen win98 (neem ik aan) meer, maar kun je niet via configuratiescherm, software, windowsonderdelen toevoegen je thema's weer opnieuw installeren?

Heb je wel de win98 cd bij nodig denk ik.

In xp staat hij onder windowsonderdelen toevoegen, bureau-accesoires en hulpprogramma's , achtergronden voor bureaublad (steeds op details klikken) Misschien dat het bij jou soortgelijk werkt.:)

Laatst bewerkt:
Tja Tanja,

Ik heb dat even nagekeken, en dat klopt zoals jij zegt, maar bij bureaubladthema's stond een vinkje voor en dat heb ik weggehaald en later wil ik het vinkje er voor zetten en toen vroeg ie om de cdrom. Die heb ik erin gedaan en dan geeft ie een foutmelding. Hij kan dan een heleboel bestanden (alles van die bb-thema's niet vinden, terwijl ik die cdrom er wel in heb zitten.
????? nog een ander idee????????
Ik snap er niets meer van....:confused:

Tanja,

Ik heb een poging gedaan met de backup van W98 die ik op de harde schijf heb staan. Dat lukte beter!:thumb:
Het staat er weer op...Thanx, Tanja:thumb:

Haha, tnx voor de moeitje misschien. Je hebt de oplossing zelf al gevonden:D Kon niet weten dat je een backup had. Met xp had ik wel systeemherstel geopperd om te doen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan