'bureaublad weergeven' kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
3.501
Hallo

Ik ben het icoon 'bureaublad weergeven' kwijt normaal kan ik er zelf 1 aanmaken zoals hier beschreven http://zdnet.be/print.cfm?id=46755 maar dan werkt het ook niet (zie foto) weet iemand hier een oplossing voor?
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    3,8 KB · Weergaven: 38
Hallo In XP kun je dat bestand bijna zeker terugvinden in: "C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf" en ook in (als die mappen er bij jou zijn): "C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf" "C:\Documents and Settings\Eigenaar\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf" "C:\Documents and Settings\Default User\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf" naast "C:\Documents and Settings\jouw naam\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf" waar iemand het zal weggegooid hebben. Je moet het dus normaal niet zelf maken. scf betekent system command file. Er staan er zo een paar op je schijf.
 
Heel vreemd bij mij vind ik het icoontje nergens meer terug ook niet in windows....
 
zet dit bestandje ff op de juiste plek in je windows, wel ff uitpakken eerst
 

Bijlagen

  • Bureaublad weergeven.zip
    218 bytes · Weergaven: 39
Jheroen zei:
zet dit bestandje ff op de juiste plek in je windows, wel ff uitpakken eerst

Hallo,

Ik had excact hetzelfde probleem. Zomaar mijn bureaubladicoon weg. Dankzij uw hulp heb ik hem ook weer :). Ik begrijp ook niet hoe zomaar dat icoontje verdween????

Ook bedankt dus ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan