bureaublad xp menu start loopt vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

killahstyle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Mijn balk van het bureaublad waar het menustart in staat laat niet meer en mn klok blijft op 10:22 staan ik kan ook geen 1 programma meer opstarten en heb hem net voordat hyij vastliep al gescand en niks gevonden heel raar maarja weet iemand wat dit inhoud of betekent????

mvg sjoerd

Volgens mij is dit een virus, ik zou het hele zootje formatteren...

XP_PC, dit baat niet want hij kan geen programma's meer opstarten!

Veilige modus.

En hij zit nu te surfen, weet niet of dat dezelfde PC is maar hij kan er heus wel wat mee :).

Veilige modus... denk je dat het daar anders zal zijn...? Misschien wel ik weet het niet. :D

Veilige modus (opstarten en dan vrij snel F8 toets indrukken) lijkt mij in de eerste instantie ook de beste oplossing. Daar loopt hij meestal niet zo erg vast.

Gisteren ook zwaar gecrasht, en kon toch nog veel in veilige modus, dus het proberen waard.

:D Moet uiteindelijk omdat hij teveel beschadigd was een ghost image terugzetten, want geen enkel systeemherstel werkte nog (vastlopers, en nog eens vastlopers):D

Ik zou ook niet gelijk voor de zwaarste methode kiezen

nog ff kort

dit is een andere pc
dus kan internet ni opstarten op die ene pc en hoe doe je hem snel in veilige modus hij gaat gelijk naar xp toe!

ik word helemaal gek allleen mn balk onderin doet het ni en mn klok dus....

sjoerd

Zodra de memorycheck gedaan is op F8 drukken, dan moet je een hoop mogelijkheden zien waaronder veilige modus

Eerst een bootdisk maken. Die kun je vinden op www.bootdisk.com (zoek er wel 1 met cdrom ondersteuning)

Dan de pc opstarten en na memorycheck op del drukken. Dan zit je in het Bios. Daar moet je de bootvolgorde veranderen. A moet vooraan staan.

Dan start de pc van de diskette op. Dan tik je in:
format c:

Je kunt ook opstarten van cdrom (dan moet cdrom vooraan staan in het bios) Als je xp installeert zal hij ook vragen of de schijf geformatteerd moet worden. Dan ben je gelijk klaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan