bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

remc000

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
39
beste mensen ik heb een compaq computer met windows vista home basic

alleen al ik mijn computer opstart en ik mijn w8woord heb ingevoerd kom ik op mijn bureaublad ik zie gewoon alle snelkopelingen en mijn achtergrond alleen rechts onderin zie ik niet al mijn inconen ik kan ook helemaal niks aanklikken (hij hangt vast) als ik hem dan opnieuw opstart via veilige modus kan ik wel gewoon alles doen

weet iemand wat het probleem is en wat ik er aan kan doen om het te verhelpen.

mvg remco

ps. met systeemherstel doet die het niet dit heb ik al geprobeert
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk een instabiele driver, probeer eens al je drivers te updaten met de laatste versie, misschien helpt dat.
 
je bedoelt dat ik gewoon heel mijn computer moet updaten
 
Zoiezo windows update ja. Maar ook de nieuwste drivers van bijvoorbeeld je moederbord, videokaart, etc downloaden en installeren.
 
ik weet niet welke videokaart ik heb wel hoe ik er achter kan komen alleen ik kan dat nu niet zien door de veilige modus
 
ik weet niet welke videokaart ik heb wel hoe ik er achter kan komen alleen ik kan dat nu niet zien door de veilige modus

Boekjes bij de PC? Kast openmaken en kijken? Everest downloaden en installeren, daarmee zie je het ook.
 
ik zal wel effe kijke maar ik heb een laptop geen pc dus die ga ik nie openmaken alleen bij zo´n computer zaak zeiden ze dat ik mijn computer opnieuw moest instelleren alleen ik kreeg geen cd rom bij me pc dus dat gah nie zo makkelijk is daar ook nog een manier voor
 
ik zal wel effe kijke maar ik heb een laptop geen pc dus die ga ik nie openmaken alleen bij zo´n computer zaak zeiden ze dat ik mijn computer opnieuw moest instelleren alleen ik kreeg geen cd rom bij me pc dus dat gah nie zo makkelijk is daar ook nog een manier voor

Ze bedoelen dus vista opnieuw installeren, dat is wel een erg simpel gedachte oplossing, beetje kort door de bocht als je het mij vraagt, waarschijnlijk is dan het probleem wel weg, maar als je vista opnieuw geinstalleerd hebt moet je ook alle drivers installeren.
Welke laptop heb je? Als je in google zoekt naar: merk laptop + type laptop + "drivers" dan vind je waarschijnlijk wel de drivers voor je laptop.
 
maar als ik mijn computer opnieuw wil installeren zonder cd-rom moet ik dan gewoon naar computer en dan rechter muisknop op mijn harde schijf en dan formatteren of moet je dat anders doen
 
ik heb er geen cd rom bij gekregen toen ik mijn pc aanzette nadat ik hem had gekocht installeerde die vanzelf werkt dat nu ook zo of is het beter als ik er windows xp opzet daar heb ik nog wel een cd rom van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan