Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

robeshuis

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
53
Tot voor kort was het zo dat als ik met de cursor helemaal naar boven ging op het bureaublad, dan verscheen er een menu van "mijn documenten". Erg handig.
Dit is helaas ineens verdwenen. Weet iemand hoe dit weer in te stellen is?
 
Tot voor kort was het zo dat als ik met de cursor helemaal naar boven ging op het bureaublad, dan verscheen er een menu van "mijn documenten". Erg handig.
Dit is helaas ineens verdwenen. Weet iemand hoe dit weer in te stellen is?

rechetr muistklik op je taakbalk ( onder in het scherm) onde en vervolgens zie je boven aan in het menutje staan "werkbalken" als je daar op klikt zie je in het volgen menutje weer " nieuwe werkbalk" klik erop en je krijgt een venster te zien waarin je moet kiezen welke inhoud dat er wordt gegevn op je niuwe balk , in jouw geval klik je de map "mijn documenten aan ".
nu verschijnt "mijn documenten rechts onder bij de klok , maar dat is niet wat je wilt , klik nog eens met de rechter muisknop op een lege plke op de taakbalk onderin , en zorg dat er GEEN vinkje staat voor "taakbalk vergrendelen" ! nu kan je de knop "mijn documenten" recht onder bij de klok klikken en slepen waar je je balk wilt hebben.

veel plezier :D
 
rechetr muistklik op je taakbalk ( onder in het scherm) onde en vervolgens zie je boven aan in het menutje staan "werkbalken" als je daar op klikt zie je in het volgen menutje weer " nieuwe werkbalk" klik erop en je krijgt een venster te zien waarin je moet kiezen welke inhoud dat er wordt gegevn op je niuwe balk , in jouw geval klik je de map "mijn documenten aan ".
nu verschijnt "mijn documenten rechts onder bij de klok , maar dat is niet wat je wilt , klik nog eens met de rechter muisknop op een lege plke op de taakbalk onderin , en zorg dat er GEEN vinkje staat voor "taakbalk vergrendelen" ! nu kan je de knop "mijn documenten" recht onder bij de klok klikken en slepen waar je je balk wilt hebben.

veel plezier :D

Het gaat goed t.m. de map naast de klok staat. Dan kan ik hem niet verplaatsen.
 
hij dat is tog een vlinke vooruitgang :D
nu nog moet je met de rechter muisknop ergens op de taakbal kliken en uit het menutje dat dan tevoorscijnkomt moet je even kijken of er voor " taakbalk vergrendelen " GEEN vinkje staat! als die er NIET staat dan kan je gewoon de knop rechts onder bij de klok "mijn documenten) aanklikken en slepen , waar je het wilt hebben :D

je hebt bijn het gewenste rezultaat behaalt :D

veel succes :D
 
De taakbalk is niet vergrendeld maar ik kan niet verslepen.
Als ik "mijn documenten" aanklik krijg ik rechts op het scherm de inhoud. Die kreeg ik voorheen automatisch als ik alleen al met de cursor naar de bovenkant van het scherm ging. Dat is veel makkelijker.
Maar inderdaad dit is ook al een vooruitgang, bedankt daarvoor.
 
Hey,

heel simpel eigenlijk..
Open jouw profiel map waar Mijn documenten inzit.
Sleep de map Mijn documenten naar de bovenkant van jouw bureaublad.
HELEMAAL bovenin kun je de muis los laten.

Nu heb je je werkbalk.

Ff met de rechtermuis knop op de balk en automatisch verbergen aanzetten:thumb:

Succes,
Mathijs
 
Geniaal en van harte bedankt.
Kennelijk ook hier de kracht van de eenvoud, maar je moet het wel weten.
Bedankt nogmaals.
Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan